zondag 3 juli 2011

Kabouters gezocht...

Okay!! Waar zijn die kabouters?!?!!
Die kabouters die mijn oplader van mijn camera meegenomen hebben en nu ook het kabeltje van m'n extra harde schijf!
Of ze deze even vriendelijk op hun plek willen terugleggen, daar waar ik ze nodig heb.
Ik ga namelijk m'n laptop even uitlenen om helemaal schoongemaakt en leeggeruimd terug te komen.
Maar vrijdag moet hij uitgeleend worden om dan 1,5 week later helemaal schoon en lief en snel terug te komen.

Daarbij zou het ook fijn zijn als deze kabouters dan even, ter schadevergoeding, zo'n 30 cupcakes zouden willen bakken voor me. Dat scheelt me enorm veel tijd en dat is iets waar ik niet superveel van heb deze week.

2 opmerkingen:

  1. Hahaha, krengen zijn het ook, die nare kleine mannetjes, ze helpen niet als het nodig is en maken er altijd een rommeltje van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er schattig uit, maar ondertussen..
    Bij ons leggen ze juist allemaal spullen in de kamer die ik net heb opgeruimd, akelige pestkoppen....!

    BeantwoordenVerwijderen