dinsdag 26 juli 2011

Mijn klikprogrammaatjes

Floortje vroeg welke klikprogramma's ik kan aanraden.
Ik heb er best een aantal.
Bij nog niet allemaal heb ik een uitbetaling ontvangen en bij sommige gaat het moeilijk. Dus die zal ik nog voorlopig niet aanraden, want ik heb nog geen duidelijk beeld of het daarbij wel allemaal goed gaat komen.

In ieder geval klik ik er druk op los bij moneymiljonair.
Het voordeel van deze is dat het 1 van de eerste in nederland was en daarmee erg ervaren. Het bereiken van een uitbetaling is binnen een redelijk termijn en de uitbetaling word snel gedaan. Ze houden een termijn van 30 dagen aan, maar meestal is het er al binnen een week.
Je klikt in mailtjes en je kunt ook elke dag meedoen met de bingo via de website.

Ik klik ook bij Zinngeld. Daar duurt het wat langer om de uitbetalingsgrens te bereiken, maar elke dag krijg je er in een spaarvarkentje, een bonuszinn bij. Bij elk klikje dat je doet, komt er ook 10% extra in je spaarvarkentje. Deze blijven staan totdat je een uitbetaling aanvraagt. Na de uitbetaling komt de inhoud van je spaarpotje bij je gewone saldo terecht. Ook word er elke dag 1 lid uitgeloot en die krijgt 1000zinns in z'n spaarvarken gestort. De uitbetaling loopt bij mij altijd prima en vrij snel.

Bij Surfrace klik je waves. Deze waves kun je verdienen met mails klikken en met elke dag 10 quizvragen beantwoorden. Soms zijn er ook banners waar je op kunt klikken. Je kan relatief snel naar een uitbetaling klikken. Soms gaat het iets sneller dan andere keren.
Ook hier komt de uitbetaling vrij snel na aanvragen.

Ik klik ook bij Toguus. Hier duurt het redelijk lang voordat je uitbetalingsgrens bereikt heb. Maar dit kun je versnellen door veel linkjes via de site te klikken. Dit doe ik niet altijd, want ik neem er niet altijd de tijd voor. Je klikt daar via mailtjes en je kunt dus ook via de website allerlei banners en linkjes klikken voor extra punten. Deze punten kun je gebruiken om zelf weer te adverteren of je kunt ze om wisselen voor geld. Je kunt ook extra geld verdienen door zoveel mogelijk mensen op een linkje te laten klikken. Elke dag mag je per persoon 1 keer op dat linkje klikken. Bij 1000 klikjes krijg je €0,40 of €0,22 (2 verschillende linkjes)  De uitbetaling is niet altijd even snel, maar komt wel.

Ik klik ook bij Shopping Girl. Dit programma werkt hetzelfde als Toguus. Het is dan ook van hetzelfde grote bedrijf (dat overigens een stuk of 40 klikprogramma's beheert) Het verschil hier is dat je een linkje hebt waarbij mensen wel 1 keer per dag op mogen klikken, maar je krijgt per klikje gewoon €0,02.

Bij Euroclix gaat het lang niet altijd erg hard, maar als 1 van de weinige heeft het een oplopend systeem. Zo zijn 10000 clix €10 waard, maar 20000 zijn al €25 waard. Dit loopt op naarmate je meer clix verdient. Nu hebben de meeste mensen natuurlijk niet zoveel geduld. Maar ik klik nu stug door tot zeker die 20000 clix. Ik ben al een heel eind op weg.
Ook hier zijn de uitbetalingen vrij snel en goed. Het gaat hier ook weer om 1 van de vroege programma's.

Ik heb er nog een paar meer, maar ik ga nog eerst afwachten of de programma's goed uitbetalen. Dan zal ik nog wel een keer een stukje tikken over de andere programma's.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen