woensdag 20 juli 2011

Soms he!!!

Verdorie!
Ik dacht even wat te schilderen in het nieuwe huis. Hopeloos geval. Ik heb nog niet eens 1 muur klaar en het kostte me de hele ochtend. De roller werkte niet mee, de verf leek meer tussen het vlies dan op het vlies te blijven. De hobbels in het niet zo strak geplakte vlies moest ik er nog even uitwerken en een kind dat eindeloos om aandacht vraagt (terwijl hij meeging omdat hij wilde helpen, maar er na 3 streken weer genoeg van had) kostte een berg energie en een berg tijd en ook nog eens een berg verf. Ik moet er zeker nog een berg verf bijhalen en dan gelijk ook vooral de witte latex voor het plafond niet vergeten. Daar waar ik nog niet tevreden ben met de muren geeft dat toch ook niet, als we dat nog een keer moeten doen.
Ondertussen word ik er nogal wanhopig van. Ik heb al weinig tijd om echt effectief mee te werken in het huis, waar ik nu 6 weken lang een kind heb om te vermaken en dat er thuis ook nog echt een berg rotzooi van hier tot tokyo ligt. En als ik tijd kan inplannen om iets te doen loopt het alsnog in de soep, omdat er vanalles mist, ik vanalles vergeten ben of dat het gewoon niet wil meewerken.
Komend weekend een poging doen tot het klaarmaken van de woonkamer, zodat er iets op de vloer kan.

Maar eigelijk heb ik er de energie niet voor. Ik weet niet waar het heengaat, maar ik heb het niet. Ik kan het nergens vandaan halen en ik heb geen idee waar het lek zit. Ik word er zo langzamerhand helemaal gek van.
Maar iedereen hier in huis ligt op apegapen, dus ergens zal het wel hier liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen