dinsdag 5 juli 2011

Vandaag was er dan toch weer die bevestiging dat ik de goede keus gemaakt heb voor m'n kind.
Hij mocht vanmiddag een middag meelopen in de samenstelling zoals de klas ging worden.
Hij vond het allemaal eng en enorm spannend, want de juf was een andere dan hij de vorige keer had gezien en het was ook nog in het andere gebouw. Dus hij durfde niet zo lekker naar binnen, maar omdat ik meeliep was het wel goed. Maar toen hij dus niet meer zitten (met 1 stoel te kort nog) en hij was aan het rondkijken hoe dat nu dan moest. De juf gaf hem een kruk en hij werd gelijk geroepen door 2 jongens die de vorige keer ook bij hem aan tafel hadden gezeten. Of hij dan niet bij hen wilde gaan zitten, dat was leuk!
Heel fijn om te zien hoe dat zo gaat.
En ook na thuiskomst was hij gezellig en lief en blij. Hij deed zelfs niet moeilijk met het naar bed gaan. Hij ging zelf tandenpoetsen zonder dat ik er ook maar 1 keer voor hoefde te zeuren. Net alsof het een feestje is in huis.

Dankzij zuslief die Kleine Vent weer terug naar huis bracht na school (want ze was er toch, volgens haar) heb ik een redelijk slag kunnen maken in de planning. M'n zomerkamp tas staat nu gesopt en al met wat kleren erin naast de trap. Ik heb inmiddels 21 cakejes gebakken (daarbij wel even melden dat er dus 9 zijn die dus niet helemaal handig zijn om te trakteren, ze zijn nogal scheef geworden. Maar ik beloofde ook wat lekker voor m'n mannelijke collega's komende vrijdag. Dus die komen ook wel goed terecht) En er staan 3 biscuits klaar om een taart te worden. Morgen dus nog een berg cakejes bakken en een begin van de taart maken. En ook nog iets met m'n tas verder inpakken. Het wordt een zoete week volgende week denk ik (veelal roze en lieve shirts en broeken. Suikerzoet zeg maar)

Het komt helemaal goed met die planning hier. Zelfs m'n laptop word al leger, ondanks het kwijt zijn van het kabeltje van m'n harde schijfje. Nog 3 dagen......

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen