maandag 18 juli 2011

Was ik weer...

Ja ik leef nog. Of alweer, dat is nog een verdeelde mening hier.
Ik heb een leuke week gehad en het was vermoeiend. Maar zo enorm moe ben ik niet. Meer lamlendig. Maar ook dat gaat weer voorbij.
In de week dat ik weg was, is er  in het nieuwe huis glasvezel tegen de muren gemikt en zijn de leidingen in de keuken netjes voorzien van goede isolatie. En ook kunnen er nu spotjes in het plafond gezet worden in de keuken. Dan hebben we tenminste licht in de keuken.
Nu is het dus aan mij de schone taak om te schilderen. De kamer van Kleine Vent en onze eigen slaapkamer staan op de planning. Ik ga ook nog op zoek naar iets voor de vloer voor de kamer van Kleine Vent en de woonkamer. Maar dat mag wachten tot volgende week. Vrijdag moet ik ook weer werken namelijk. Dus die vrije dag word niet besteed aan schilderen of zoiets, maar aan het geld verdienen om uiteindelijk zo'n autoding te kopen. 
Ik moet ook even niet vergeten om m'n laptop op te halen. Straks compleet uitgerust met windows 7 en nog wat fatsoenlijke software die ik op m'n lijstje had staan. Dus dan kan ik weer even vooruit.

Ook m'n klikprogrammaatjes vragen een beetje aandacht. Ik klikte net al zo'n 70 mailtjes weg bij 3 verschillende programmaas. Daar waar ik er een stuk of 8 heb is het even werk. Maar wel leuk, want vrijwel allemaal al bijna bij de grens van uitbetaling. Bij 1 wacht ik nog op de uitbetaling, want zodra die binnen is kan ik er gelijk nog een aanvragen. Toch weer wat extra euro's voor m'n spaarpot. Die groeit gestaag. De teller ga ik komende week weer even bijwerken. Op het moment heb ik niet alle info in de buurt.

Maar in theorie gaat het dus allemaal prima hier. Het gaat zo de goede kant op met het nieuwe huis, ik krijg straks m'n laptop goedwerkend weer terug, Kleine Vent heeft enorm zin in na de vakantie, ik ga vrijdag weer gewoon geld verdienen en ik zag net dat ik gewoon een 7,5 heb voor een opdracht die ik zelf bij lange na niet goed genoeg vond. En ik vond via een ander blogje een geweldig blogje: Roundrobin
Ik geef mezelf vandaag nog op voor een aantal van de enveloppen, want ik heb nog allemaal leuke dingetjes die hier maar liggen te liggen, die prima bij het thema van sommige enveloppen passen, waar ik graag iemand anders mee blij wil maken. Het gaat allemaal best goedkomen denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen