vrijdag 26 augustus 2011

minimaal 183 uur..

M'n onderzoekje loopt eigelijk best goed. Ik bedacht inmiddels een klein aantal wegen om te adverteren en kwam daarbij op zo'n 170 dagen al. (sommige dingen kunnen nu eenmaal elke week)
Er moeten er dus nog een hele berg bij komen.
Ik besloot al dat als ik er elke dag een half uurtje mee bezig ga, ik er uiteindelijk toch minimaal 183 uur aan besteed zou hebben. Dat moet toch iets gaan opleveren. Hoewel sommige dingen wel meer tijd kosten, maar vaak wel leuk zijn.
Dus nog altijd druk op zoek naar manieren om Het Schaap onder de aandacht te brengen. Daaronder zullen ook wat markten zijn. Dat is EN leuk en mogelijkheid tot verkoop en natuurlijk gewoon laten zien dat je er ben. Ik ga het wel voor elkaar krijgen uiteindelijk.

Ondertussen nog een gevecht geleverd met de organisatie van de BSO hierzo. Ik wilde eigelijk dat Kleine Vent bij de huidige BSO zou blijven. Voor mij handig met ophalen en voor hem prettig, omdat dan niet alles nieuw is. Maar helaas blijkt dat geen optie en zit er niks anders op dan hem toch ook van BSO te verhuizen. Deze zit dan wel weer net naast z'n huidige klas.
Maar dat kon dan niet via de telefoon en moet ik weer een formuliertje opsturen natuurlijk. Prima hoor. Geef ik gelijk even door dat we verhuisd zijn daarbij. Alles in 1 keer. Als het lukt.
Maar dat betekend wel dat ik vandaag zelf heen en weer moet om hem van school naar de BSO te brengen (ik had ook kunnen zeggen dat hij niet kwam natuurlijk, maar hij wilde heel graag om te trakteren. Voor z'n verjaardag en omdattie voor het laatst is) Beetje jammer van de tijd, maar het is niet anders. Vandaag kan het prima, dus totaal geen moeite te doen om planning om te gooien. Want die was er niet. Ik moest vandaag alleen z'n 2 bruine slippen op z'n judoband zetten en dat deed ik vanmorgen tijdens m'n kopje thee. Misschien dat ik vanmiddag nog even een muurtje schilder. Ik weet het nog niet vandaag. Morgen weer een dag. EN weer weekend, dus een pappa die vast wel ergens wil helpen met het leggen van een stukje vloer....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten