maandag 29 augustus 2011

Sinds dat m'n laptopje helemaal is leeggehaald en netjes weer helemaal opnieuw voorzien is van een Windows versie en al m'n gewenste programma's, gaat alles een stuk sneller. De harde schijf is goed opgedeeld nu en alles werkt prima.
Nadeel is wel: ik moet steeds bedenken waar ik die bestanden nu weer gelaten heb.
Op zich helemaal niet erg. Want alles staat netjes op CD-rom en DVD. Maar een redelijk punt hierbij blijkt: m'n laptopje lust ineens geen DVDtjes meer. Erg lastig.
Vandaag moet ik namelijk op zoek naar m'n studieplanner. Die is redelijk belangrijk.
M'n excelbestandje met m'n financiƫn vond ik al snel en die staat er al een aantal weken weer terug op. Die gebruik ik de laatste maanden eigelijk dagelijks.

Maar omdat ik vandaag toch wel eens wilde kijken hoe groot de achterstand is en hoe ik dat weer kan inlopen door alles goed in te passen de komende 5 weken, bleek het toch enorm lastig om te doen, zonder bestandje. En ook m'n opdrachten, die ik enkel nog een klein beetje moet verbeteren voor definitief inleveren (en dus het krijgen van studiepunten) moeten opgezocht worden.
Het blijft toch lastig, zo'n verhuizing.....

Ook het verhuizen naar ons nieuwe huis. Dat duurt nog wel een week of 4 denk ik zo. Alleen al omdat er pas gisteren de eerste vloer in gegaan is. En dat er nog 3 moeten volgen (gelukkig 1 met makkelijk te leggen zeil) Ik moet nog 1 muur schilderen in de kamer van Kleine Vent en de vloer in zijn kamer en in de woonkamer moeten nog gelegd worden. En iets met plintjes ook nog....
Maar het gaat de goede kant op. Alleen het bestellen van een mooie bank, is er een beetje bij ingeschoten. Ik ben afgelopen week gaan kijken voor een leuke bank, waarbij ik een berg leuke gezien heb. Maar ik beslis daar niet alleen in en komende week moeten we echt gaan kijken of we er niet eentje kunnen vinden (daar waar ik al een idee heb van hoe het eruit moet zien: hoekbank, kleur grijs)
En daar waar de levering daarvan al gauw zo'n week of 4 is, besloot ik dat we dan toch wel zover klaar moeten kunnen zijn dat we er kunnen gaan wonen. Voor m'n verjaardag namelijk, wil ik alles een beetje in orde hebben. Met nog 8 weken te gaan, moet dat haalbaar zijn.
Hoewel de hal nog een redelijke klus word (wie er ooit bedacht heeft dat beton emaille mooi is, moeten ze begraven....) M'n hal is nog mooi heftig blauw met zilverkleurig beton emaille. Echt niks voor mij. Ik zal deze week eens wat foto's maken, voor een voor en na.

M'n plan om elke dag reclame te gaan maken voor Het Schaap, komt ook langzaam van de grond. Ik breid elke dag nog een klein beetje m'n lijstje uit, waarmee ik inmiddels al op 175 dagen zit. Ik moet ook daar even een schemaatje voor maken denk ik. Gewoon elke dag een vastgestelde actie doen. Goed effectief werken. Dan kan ik elke dag in een half uur op meerdere plekken adverteren en dus een heleboel mensen meer bereiken. Ik heb er eigelijk best zin in. Nu nog een fatsoenlijke 'reclame' tekst schrijven.

1 opmerking:

  1. In het kader van de promotie van het paarse schaap: zou je tijd en zin hebben mee te werken aan een interview voor de rubriek Het Moederbedrijf op http://www.hetmoederfront.nl? Het interview gaat via de mail.

    BeantwoordenVerwijderen