zondag 14 augustus 2011

Vanalles en nog wat blogje....

De teller van m'n spaarpotje mag weer omhoog. Meer centjes voor m'n toekomstige auto.
We stonden namelijk afgelopen zaterdag op een rommelmarkt. Het bleek zelfs met het slechte weer (de halve ochtend en hele middag regen...) toch een stukke betere plek te zijn dan dat we voorheen naartoe gingen. We verkochten veel grotere dingen (heeel erg fijn: meer ruimte!) en het leverde me weer een beetje extra op voor m'n potje. De netto opbrengst was ruim €40. Ik kocht ook nog wel een Olilly rok, een paar regenboogregenlaarzen (in mijn maat!) en een oude veilingkist. Maar dat kwam gewoon uit m'n weekgeld. Ik geef deze week namelijk al genoeg uit, voor een kadootje voor zoonlief, dat ik verdere kooplust wel niet zal hebben.

Maar we gaan er op 10 september maar weer naar toe, dan hebben we vast nog wel meer om te verkopen, want dan ben ik al druk met echt verhuizen. Zoonlief moet deze winter een vrijwel geheel nieuwe garderobe, dus daarvan kan er ook weer veel mee. Hopelijk verkoopt het weer zo goed.
Voor die tijd ga ik nog weer drukker zijn met marktplaatsen en hopelijk nog wat extra merkkleding (qua spijkerbroeken en shirts, veelal van m'n zus geweest) verkopen. Ik moet echt een beetje actiever bezig zijn met het werven van meer fondsen voor dat autootje van me, want met een doel van €5000 voor 1 juni volgend jaar, moet ik wel een beetje bij blijven.....

De sperziebonenplanten hier doen enorm hun best trouwens. Ik haalde er inmiddels ruim 2 kilo vanaf en ze zitten nog altijd vol met bloementjes en mini sperziebonen. Er komt nog wel een kilo vanaf denk ik. De aardbeienplantjes waren eerst nog klein en nu, na hun verhuizing, zijn ze enorm gegroeid en zitten er aan 1 van de plantjes zeker zo'n 30 aardbeitjes. Ik moet er alleen nog iets voor bedenken om eronder te leggen, zodat de aardbeitjes niet op de aarde liggen.

Het Schaap wordt ook nog voorzien van een update. Hopelijk krijg ik het nog voor elkaar om wat dingen opnieuw op de foto te zetten. Ik wil helemaal een andere kant uit, qua foto's. Ik heb er wel bepaalde idee├źn over, maar het kost nog een berg werk om daar effectief iets mee te kunnen gaan doen. Maar ik ga het wel doen.


En het is weer eens een vanalles wat blogje, maar ik denk nu even zo. Ik heb 3 lange dagen gehad en daardoor zijn m'n woonkamer en slaapkamer nu klaargeschilderd en heb ik een berg spullen verkocht en daarmee ook meer ruimte gemaakt. Ik ben best wel moe van alles.

2 opmerkingen:

  1. Onder mijn aardbeien ligt een laagje stro, werkt prima. Groet, Cam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je spaarmeters weer omhoog zijn gegaan! €40 is mooi meegenomen. Zijn er bij jullie regelmatig rommelmarkten?

    BeantwoordenVerwijderen