dinsdag 27 september 2011

Luie dag,..,.

Vandaag is een niet veel dag. Het is geen niks dag, want ik ga wel wat doen. Ik wil een heleboel opruimen, om zo de ondervloer te leggen voor de vloer bij zoonlief. Daar is afgelopen week niks van gekomen. En al het afval gaat vandaag de bak in. En als ik het echt op m'n heupen krijg, begin ik aan de vloer. Ik vind het vervelend worden dat iedereen die dat ging doen, het nog niet gedaan heeft. Dus dan doe ik het zelf maar. Gelukkig geen 2 linkerhanden.
Maar nu is het nog erg lui. We ontbeten met de hamburgers die gisteren overbleven. Lekker op een broodje met spek en kaas (en sla voor het idee) Dat ging natuurlijk nergens over, maar lekker was het wel. Ik moet op het moment nog douchen en Kleine Vent loopt nog in zijn pyjama. En het kan vandaag. We sliepen bij in ons nieuwe bed en omdat Kleine Vent vandaag vrij is, hebben een luie dag ingepland. Dus bergen kopjes thee en lekker eten. Ik hou het verder maar een beetje gezond, anders gaat m'n maag toch protesteren.

Terwijl ik hier zit te tikken, is Kleine Vent op bed aan het spelen met lego. En best hard aan het meedoen met de muziek die aanstaat. Dus Duffy kwam al voorbij, maar ook bruce hornsby. Wat heb ik toch een lekker kind. Hij houd van goede muziek (met 2 vond hij dat het met Frans Bauer op tv, maar snel op een andere zender moest) Staat hij daar in z'n rode geruiten pyjama net te doen alsof hij piano aan het spelen is. Heerlijke dag vandaag.

M'n administratie begint langzaamaan weer op orde te komen. De bedragen kloppen weer en ik houd het redelijk goed bij. Langzaamaan komt het wel weer goed. Nu nog de telefoonrekening in de hand houden. Gelukkig komt dat vrij snel ook wel goed. Verhuizen gaat een berg dingen makkelijker maken voor mij. (terwijl Kleine Vent net roept: kijk mamma, een gespleten lego zee, net als Mozes...)

1 opmerking:

  1. Soms kun je het inderdaad dan beter zelf aanpakken, want dan heeft het voor anderen toch minder prioriteit. Heel herkenbaar, maar soms ook wel eens andersom; dan maak ik ergens totaal geen haast mee, terwijl een ander dat wel weer graag zou hebben. Vandaag hier een 'gewone' werkdag, maar wel met een leuk einde: op dit moment wordt de vloer gelegd, dus ik mag vanavond inrichten!

    BeantwoordenVerwijderen