vrijdag 9 september 2011

Thee partijtje

Een paar daagjes blogstilte. Ik had even niks om over te bloggen en even geen laptop om mee te bloggen.
Ik was zo helder om m'n supergezonde en lekkere aardbeien/kiwi smoothie half over m'n toetsenbord heen te laten vallen. Maar gelukkig bleek ik een toetsenbord te hebben wat van de rest gescheiden werd door een mooi plasticje. Waardoor enkel m' n toetsenbord vervangen moest worden. Niet leuk en erg jammer, maar voor nog geen 45 euro heb ik geen nieuwe laptop. En kan m'n oude beestje nog lekker even mee.
Gelukkig ken ik iemand die echt heel handig is met computers en dus binnen een dag m'n laptopje voorzien had van een mooi nieuw toetsenbord (lang leve internet bestellen) en nu moet ik um alleen nog ophalen.

Verder loopt dus ook de hele studieplanning nu helemaal in de soep. Ik heb m'n opdrachten alleen online staan en de uitgewerkte versie staat op m'n laptopje. Dus ik kan er niet een mooi verslagje van maken nu. Maandag even voor gaan zitten en dan komt het wel weer goed.

Met m'n 366 dagen projectjes gaat het best lekker. Ik vond gisteren nog een mogelijkheid om te adverteren. Het totaal staat ergens op 200. Dat schiet al aardig op. Ik heb nog 3 weken voordat ik wil beginnen. Of ik dat ook helemaal ga halen, dat weet ik niet. Maar een weekje later is ook niet erg.
Ik heb inmiddels in de keuken ook de thee/koffie/suikerkast opgeruimd. Ik vond 28 verschillende soorten thee. Echt bizar, omdat ik de enige ben die smaakjes thee drinkt. Ik heb dus in totaal 31 verschillende soorten thee. Met nog dik 100 dagen te gaan tot 1 januari, moet dat ook wel gaan lukken. Ik heb voor de hele maand januari al wel genoeg verschillende soorten thee. Ik vind het ook een prima reden om een keer een High Tea te organiseren straks.

M'n lijf begint langzaamaan weer normaal te doen. Het bleek nu een enorm teveel aan vitamine C te zijn. Waardoor m'n nieren het heel moeilijk kregen en omdat ik dan toch veel dronk, niet helemaal meer goed wilde werken. Dus prompt gestopt met de vitaminepilletjes (volgens de huisarts moest het dan haast verder ook wel goed wezen, nog even de bloedtest afwachten) en ik voel me al een stuk beter. Het nadeel is wel: ik mag 2 weken weinig tot geen fruit eten. Dat is echt een moeilijke opgaven, omdat ik het echt lekker vind.

Maar ondanks al het gedoe, zijn de eerste meubels gisteren in het nieuwe huis bezorgd. Een mooi bed en een handige kast. De plintjes nam ik eerder deze week al mee, dus Grote Vent kan zaterdag druk met alles netjes maken en het bed in elkaar zetten. Ik besloot pas daarna te gaan bekijken hoeveel ruimte er nog is voor nog wat andere dingen in de kamer. Het is niet dat we daar enorm haast mee hebben.

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je alleen het toetsenbordje maar hoefde te vervangen! Anders wordt het een dure grap. Ook mooi dat er al het een en ander bezorgd is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Teveel vitamine C?
    Ik dacht altijd dat hte lichaam dat goed kon afbreken?
    Wat zijn daar de symptomen van? Niet dat ik ergens last van heb, gewoon een wetenswaardigheidje wat ik best wil weten.

    BeantwoordenVerwijderen