maandag 12 september 2011

Vandaag is het weer om lekker binnen te blijven, languit op de bank.
Ik werkte al m'n opdracht af (netjes ingeleverd al) en deed wat betalingen. Ik maakte weer 2 dingen voor Het Schaap en zocht naar mogelijkheden om te adverteren.
De teller staat nu op ongeveer 450. Dat is echt een berg, maar als ik elke dag een half uurtje eraan werk, dan kan ik meer dan 1 optie benutten. Dingen als marktplaats en soortgelijke website, daar kost het geen half uur om te adverteren. (ik moet echt nog een aantal mensen mailen, die me hulp aanboden...)
Nu moet ik alleen nog werken aan het fatsoenlijk in orde brengen van de website. Het is een berg werk nog. Maar als ik er even voor ga zitten, dan moet het lukken.
Onder mijn adverteer opties staat ook een dagje Holy Stitch voor volgend jaar. Het lijkt me zo leuk. Voor wie het niet kent zou ik zeggen: gewoon even op de website kijken! Het is een heleboel super leuke handgemaakte dingen, waarbij je normaal de mensen er niet achter ziet (het zijn eigenlijk allemaal webshops)
Maar vandaag, vandaag kruip ik gewoon weer lekker op de bank. Ik ben best moe vandaag en ik heb geen zin in hard werken, in de vorm van schilderen. Ik werk op de bank gewoon wel hard. Aan nieuwe leuke vilt dingen voor Het Schaap. Dat is ook nuttig. Ik zit een beetje te wachten op de maandelijkse rode duivels en dan is het echt hopeloos om aan dingen te willen gaan werken, die verder gaan dan de bank, de tafel of m'n bed....

Ondertussen ben ik langzaamaan wel weer met alles goed op de rit. Per oktober heb ik weer werk en hopelijk loopt dan ook m'n studie weer redelijk fatsoenlijk. Het gaat tenminste nu best lekker. Ik zit nog op schema voorlopig, dus als ik het zo kan houden, vind ik het al prettig (stiekem hoop ik uiteindelijk m'n schema een beetje in te halen, want hoe sneller dat eerste jaar klaar is, hoe eerder ik kan beginnen aan het 2e..)

Hoewel ik best nog wel regelmatig moe ben, ben ik niet moe in m'n hoofd. Dat werkt echt nog prima en op volle toeren. Ik ga per oktober ook weer een fatsoenlijk kasboek bijhouden, om zo weer een beetje grip te krijgen op wat ik uitgeef en waaraan (ik ben me al veel bewuster gelukkig)
Ik denk dat het allemaal wel helpt dat ik toch een vrij duidelijk plan heb, van wat ik komend jaar nu precies wil. En ik wil niet zoveel ingewikkelds. Ik ga dus een berg reclame maken, hard werken aan m'n studie en €5000 verdienen voor de zomer. Daarbij heeft het allemaal wel wat met elkaar te maken. Dat maakt alles net wat makkelijker. Er zit toch wel een samenhang in.

En terwijl ik dit aan het tikken ben, breekt er ineens een heerlijk zonnetje door en ga ik zo toch nog even kijken of ik misschien wat meer boontjes kan oogsten in de tuin. We eten vanavond boontjes met kip en als er minder uit vriezer hoeft, is het lekker.
Morgen gewoon weer een nieuwe dag, waarbij ik misschien ga schilderen in de hal. Ik word echt helemaal geschift van het heftige blauw wat ik overal in het huis tegenkwam. De hal word gewoon wit.

1 opmerking:

  1. Lekker genieten van je rustigere dag vandaag, schilderen kan morgen ook weer. Ik ben er op het moment (nou ja, niet nu dan) ook mee bezig, maar heb het soms ook echt gehad. Dan kan ik al moe worden van het idee dat ik mijn schilderkleren weer aan 'moet' trekken...Toch ga ik denk vanavond wel even proberen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen