donderdag 29 september 2011

vloeren leggen

Ik dacht: ik kan echt wel gewoon een vloer leggen! Moet lukken.
Ik dacht: daar ga ik vast wel een hele dag over doen. Ik heb tot 3 uur de tijd. Moet kunnen.
En vervolgens bleek: ik kan prima vloeren leggen, om 12 uur was ik klaar. Enkel het laatste stukje waag ik me niet aan, want recht zagen met een decoupeerzaag, zonder fatsoenlijke geleiding, is geen mogelijkheid voor mij. Dat wordt het schots en scheef. Nog 1 randje om erin te leggen en dan is het klaar!

Zaterdag plintjes halen voor de woonkamer en de slaapkamer van Kleine Vent en nog 2 gordijnroedes van 2,80m. Die krijg ik niet in het Pandaatje van m'n moeder gefrommeld. Als ik dan ook nog een paar luxaflex of rolgordijntjes kan vinden voor de slaapkamer van Kleine Vent dan zijn er in principe 2 kamers gewoon klaar (alles wat er nu nog moet gebeuren kan ik prima zelf) Het gaat er eindelijk op lijken. Ik wilde in 2 weken tijd de vloeren erin hebben. De tijd is halverwege en er ligt 1 vloer in. Moet lukken hoop ik. Dit weekend een poging doen tot het afmaken van de kast en alles een beetje schoonmaken. Einde in zicht!

Dus genoot ik vandaag ook nog even van het zonnetje op m'n balkon met een boek. Heerlijk! Morgen weer een dag. En blijkbaar wordt het weer lekker zonnig.

2 opmerkingen:

  1. je schiet lekker op kan me voorstellen dat je wel eens wilt dat alles af is, zal ook een hoop rust geven dan dat gependel tussen huis en aankomend thuis.

    BeantwoordenVerwijderen