vrijdag 2 september 2011

Zonnetje buiten en zonnetje in m'n hoofd.

Nu het beginnende najaar ons toch nog een lekker zonnetje geeft, is mijn humeur beduidend beter geworden.
Nu helpt het ook dat er eindelijk een vloer in m'n nieuwe slaapkamer ligt, we gisteren ons nieuwe bed en kledingkast besteld hebben, die ze donderdag netjes komen bezorgen op 3 hoog.
Dat de bank die ik heel mooi vind, nu ineens €300 goedkoper geworden is en die konden we gisteren ook nog goed bekijken en uittesten omdat hij in de goede opstelling in de goede kleur in de winkel te vinden was.  Waardoor Grote Vent makkelijk kon overhalen dat het een mooie en goede bank is. Nu moeten we alleen nog even nameten of hij goed gaat passen, maar ik denk van wel.
We kochten ook gelijk een paar goede pannen en een beslagkom (hoewel we nog altijd geen oven hebben) besloten ook dat we gaan voor een grotere koelvries combinatie. En heb ik alvast een prachtig mooi overtrek voor m'n nieuwe bed.

We gingen dus naar de Ikea. Ik vind het heerlijk daar. Er is zoveel leuks, zoveel slimme oplossingen. En de prijs is van heel laag tot best prijzig, maar je kiest zelf natuurlijk. Zo richtte ik m'n huidige woon/slaapkamer in voor zo'n €1200. Inclusief bed, kasten, bank en nog vanalles. Nu gaat er wel een deel mee, maar lang niet alles. M'n kledingkast is overbodig geworden en ook m'n kleine ladekastjes zijn straks niet meer nodig. M'n bank verdient een goede schoonmaakbeurt en dan een plekje op marktplaats. Een groot stuk van m'n houten stellingachtige kast wil ik graag meenemen voorlopig. Scheelt nu in kosten en ik kan hem daarna alsnog prima verkopen als ik wil.

Langzamerhand komt het helemaal goed met dat huis. Ookal duurt het wel weer nog 2/3 weken voordat er een vloer ligt in de woonkamer, maar het geeft niet. Over 1,5 week staat er een bruikbaar goed bed en kan ik langzaamaan m'n kleren gaan verhuizen.
Ik vond het een goed moment om alles even uit te zoeken en kijken wat ik er straks ook nog van kan verkopen. Hopeloos is het. Heb ik een aantal dozen minder spul om te verkopen, ga ik weer drastisch opruimen en heb ik weer net zo veel.


Hopelijk laat m'n lijf het toe dat ik vanalles ga doen, want de afgelopen week is het echt hopeloos. Moe, soms duizelig, hoofdpijnen, snel verzurende spieren. Ergens gebeurt er iets in m'n lijf en ik weet niet of ik er nou zo blij mee ben.

4 opmerkingen:

  1. Misschien meer drinken bij deze klachten??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik drink de laatste paar weken elke dag 2 potten thee, wat neerkomt op ongeveer 2 liter per dag. Dat moet genoeg zijn denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja ik weet niet... gewoon water voert de afvalstoffen wel beter af denk ik. Want verzuurde spieren komt van die afvalstoffen! En zeker bij inspanning en warm weer moet je zeker 2.5/3 liter drinken. Het proberen waard misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat het zo opschiet! Als je eenmaal kunt inrichten, dan zijn het vaak ook de laatste loodjes. Fijn!!

    BeantwoordenVerwijderen