dinsdag 11 oktober 2011

Heb gewonnen...

En toen zag ik: hij doet het! Zowaar heb ik eindelijk van Google gewonnen en staan er nu dus advertenties op m'n blog. De plek ben ik nog niet tevreden mee, maar dat komt wel. Ook de advertenties ga ik nog wel aanpassen.
Ondertussen ben ik ook nog bezig met 100 andere dingen en dat moet ik mezelf afleren. Uiteindelijk doe ik 100 half in plaats van 1 ding helemaal. Ooit leer ik het wel denk ik. Duurt alleen nog even.

Na gisteren een paar schietsels hier uit de gang met m'n maaksels.
Hier stiekem gewoon nog:
M'n lieve huismus. Die hopelijk toch gaat uitvliegen om een ander huisje te vinden.


Ik vind m'n teckel zo leuk. Ik heb er inmiddels verschillende dingen mee gemaakt. Dit is een speenkoord. Ik denk dat dit echt een blijvertje is, die teckel






Overigens, die vogeltjes van gisteren(en ook de teckel hiernaast) zijn gemaakt van vilt en opgevuld. Ik hou namelijk van kleurig en knuffelbaar.

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat het gelukt is! Je kunt op je ontwerppagina aangeven waar je de ads wilt hebben, maar de plaatsen zijn ook weer afhankelijk van je layout.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd of het wat oplevert die advertenties! Heb er zelf ook wel eens naar gekeken, maar heb het idee dat je er niks voor terugkrijgt.. Hopelijk wel, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen