maandag 10 oktober 2011

kleine update

Sinds vandaag doe ik een poging om m'n adsence hier op m'n blog te krijgen. De precieze lokatie en manier weer ik nog niet en het is op het moment dan ook een standaard variatie.
Ik ga ook nog sleutelen aan de hele lay-out van m'n blog, dus uiteindelijk komt het er ergens in te staan.
Geen idee of ze het vandaag nog gaan doen overigens, omdat ze graag is alles weer opnieuw willen goedkeuren. Vind het prima, hopelijk zeuren ze dit keer niet zo.

En omdat ik toch bezig met ben plaatjes rondstrooien:
M'n leuke vogeltjes deur/muurhanger
Stoere dino's

2 opmerkingen:

  1. Wat een gave dingen, vooral de vogels vind ik erg leuk! Zijn het vilten vogeltjes? En enkel of dubbel?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg! En ik ben benieuwd of het gaat lukken met Adsense, zal vast wel!

    BeantwoordenVerwijderen