zaterdag 1 oktober 2011

We schieten op, m'n rekening loopt leeg

Vandaag werkte ik eens alle bedragen van m'n spaarrekeningen bij hier.
Dat scheelt aanzienlijk met de bedragen die er al stonden. M'n algemene spaarrekening is gedaalt met een vrij groot bedrag, waar nu slechts de teller nog op €768 staat. Gelukkig zijn daarmee wel een heleboel dingen al aangeschaft en moeten er eigenlijk alleen nog meubels in de woonkamer komen. Waarvan ik waarschijnlijk alleen dan bank nieuw aanschaf en de rest uit de kringloop komt (vind ik gewoon veel leuker, is het niet erg als het stuk gaat) Ik ga een heleboel bakken maken voor aan de muur (het klinkt wat vreemd, maar het is echt leuk. Kon even zo snel geen voorbeeldje vinden) Dus dat is vooral materiaalkosten. Waarbij ik eerst maar eens in het ouderlijk huis het tuinhuis induik, om te kijken wat voor materiaal er nog ligt.We gaan het wel zien. Ik moet eerst eens uittekenen hoe het allemaal moet gaan worden dan. Hoeveel bakken en hoe groot en waar komen ze op de muur. Voorlopig ben ik er nog wel zoet mee.

Kleine Vent heeft in ieder geval een vloer in z'n kamer liggen. De plintjes moeten er nog op, maar die liggen al los in de kamer. Als ik daar maandag even een paar uur aan werk, is alles klaar en schoon en fris. Wel zo fijn, want hij wil er maandagavond slapen. Komende week weer 2 nachten in het nieuwe huis. Dit keer met z'n 3en. Is wel weer heel anders dan met z'n 2en. Maar wel gezellig.

1 opmerking:

  1. Herkenbaar, dat opschieten en leeglopen... Ik vraag me soms wel eens af waar ik moeier van word:het werk of al het geld uitgeven steeds!

    BeantwoordenVerwijderen