zondag 27 november 2011

beetje opgewonden en blij!!!

Ik deed zojuist een bod op 1 van mijn favoriete serviesgoedseries. Een klein stukje is het maar, maar wel het stukje wat ik graag wil hebben.
Een mooie theepot, met 2 kopjes en melkkannetje van de serie Walking Ware (technisch gezien standing ware, maar algemener bekend) Ik bood netjes de €30 waar vanaf geboden moet worden. Hopelijk is dat een beetje de prijs die ze ervoor willen hebben. Het zou voor mij namelijk een koopje zijn. Ik zag een paar weken geleden een soortgelijke set (maar dan MET een suikerpotje, die hier volgens mij gesneuveld is) op eBay in Engeland voor €100 ongeveer. Ik zou het echt heel erg graag willen hebben. Ik ben er al jaren gek van. Dit is nog een stukje van mijn verjaarsgeld. Een stukje dat ik graag aan 'mezelf' wilde besteden. Ik wil nog graag een spel hebben en ik wilde graag een gave theepot.
Het spel is er nog niet van gekomen en dat zal nog wel even duren. Maar ik hoop echt dat ik dit setje van overnemen.
Even een voorbeeld:

5 opmerkingen:

  1. Haha een theepot op gympies. Weet je dat ik hier gewoon serieus met tranen in mijn ogen van de lach zit? Ik hoop ZO dat ie je gegund is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd. Ben wel benieuwd hoe de rest van het servies eruitziet. Kopjes ook op schoentjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, ik hoop dat je het krijgt! Soms helpt het ook om direct even een mailtje naar de verkoper te sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja lief is ie wel! hebben de kopjes enz. ook
    voetjes?
    liefs
    Suc6
    Hopelijk dat je wint!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alles in het servies heeft voetjes. De kopjes, melkkannetjes, suikerpotjes, eierdopjes en nog vanalles. Ik vind ze al heel erg lang leuk en nu heb ik een keuken om ze mooi neer te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen