zondag 13 november 2011

Budget klussen

Na het maken van een hele lijst met alle soorten thee, kwam ik erachter dat de thee die ik heel vaak drink, er nog niet eens tussen stond. Dus gelijk even een zakje gepakt, in de doos gedaan en erbij gezet.

Ondertussen hangen m'n gordijnen nog altijd niet op en daar baal ik best wel van. Dus komende week hulp inroepen van iemand anders. Ik krijg de gaten niet in de muur, maar er moeten er per rails wel 9 gemaakt worden. Met een beetje hulp zijn we volgende week een stuk verder. We hebben wel licht in de keuken inmiddels. Wat ook echt praktisch is in deze tijd van het jaar.

Inmiddels is het alweer zondag en m'n budget van vorige week is €5,70 gebleven. Dus dat zit nu in de reservepot. Ergens is het vast wel weer goed voor. Ik doe het toch beter dan ik dacht. In ieder geval een goed begin. Nu nog volhouden. Ik ga ervoor. Komende week zit er wel weer boodschappen in de planning, omdat we deze week 1 nachtje in het nieuwe huis gaan slapen. Maar het moet gewoon best wel passen. De 'kooplust' wordt beteugeld door een paar laarzen voor mezelf voor de komende winter. Die ik aanschaf bij de ANWB met pasjes die ik kreeg afgelopen jaar. Dus ik voel er niks van en heb toch goede laarzen voor de komende jaren. Verder nog cadeautjes deze week, dus ik zie wat er allemaal in het budget past.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen