zondag 20 november 2011

Een vanalles en nog wat blogje

Na een klein beetje rondzoeken voor wat meer informatie over mijn klikprogramma'tjes, kwam ik tegen hoe ik mijn postcode dan in moest vullen (was tot 3 keer toe een probleem)
Ik moest 2386 BH doen, in plaats van 2386BH. Okay, dat stond er dus nu wel, dus zouden beide uitbetalingen eind januari gedaan moeten worden (omdat ze ook al niet kunnen tellen. 45 werkdagen levert me niet eind januari op, maar okay. Als ze maar betalen) Dat zou lekker zijn. Zeker omdat ik daarna gelijk maar weer een betaling aanvraag, omdat ik bij 1 site al bijna op weer een uitbetaling zit.
Hopelijk lukt het nu allemaal wel.

Nadat er vrijdag weer iets heel erg mis ging, besloot ik gewoon dat we het weekend na sinterklaas gaan verhuizen. Wat ervoor zorgde dat ik vrijdag wel als een gek allerlei dingen ingepakt en uitgezocht heb. Nog lang niet klaar, maar inmiddels is de boodschap bij andere mensen ook wel aangekomen. Over 3 weken ga ik verhuizen, wat ze ook zeggen. Daarvoor moet nog wel even de verwarming gemaakt worden en de gordijnen opgehangen, maar dat lukt prima. Voor die tijd kan ik al een hele berg dozen verhuizen, zodat er grotendeels alleen de grote dingen over blijven. Gelukkig hoeft mijn bed hier niet mee, zodat we constant wel een plek hebben op te slapen.

En voor het eerst sinds juli, sinds dat we het huis kochten, zette ik extra geld op m'n spaarrekening van mijn betaalrekening. Weer €50 extra in het potje. Hopelijk kan ik in december zodanig veel werken dat ik maar weinig van mijn spaarrekening hoef af te halen eind januari, als ik weer m'n zorgverzekering moet betalen (overigens minder €5 dan vorig jaar, zonder te wisselen van verzekering of zo...) Met 2 hele maanden werken erbij, moet het toch een beetje lukken.

Ook het 1/3 van mijn spullen wegdoen doel gaat best goed. Voor elke 3 dozen die ik inpak, heb ik er 1 met dingen die weg mogen. En de vuilnisbak word ook goed gevoerd, waardoor ik best wel aan het 1/3 deel kom, wat ik graag wil. Bij Kleine Vent blijkt het nog makkelijker. Ik haalde uit 1 lade 5 dingen die mee mochten. 1 doos vol. Er zitten er zeker nog wel 2 in, met alle spullen die niet mee gaan. En ik ben nog niet klaar. Ik vind het eigenlijk wel prettig om alles zo leeg te zien worden. Ook al gaat een groot deel in een doos.

Het budget voor vorige week is ook goed gegaan. Er kwamen zaterdag nog wel €12 aan boodschappen bij. Hierdoor heb ik nog €16,50 overgehouden van m'n budget. Geen slechte score. Komende week zal het niet lukken om over te houden denk ik. Ik moet nog een aantal sinterklaaskadootjes vinden, wat in mijn planning toch wel echt deze week gaat gebeuren. Ik heb al wel een lijstje gemaakt met een aantal zaken die ik daarvoor wil halen. Er moeten geen gekke dingen gebeuren, anders haal ik het niet met dit budget. Niet heel erg, maar ik wil het zo graag redden.

1 opmerking:

  1. Dat gaat weer goed zeg! Hoe heb je het geflikt dat je minder aan de zorgverzekering hoeft te betalen? Dan ben je volgens mij een uniek geval!

    BeantwoordenVerwijderen