vrijdag 25 november 2011

ik ken mn keyboard

Vandaag begon niet zo lekker. Na een nacht enorm slecht slapen, moesten we vanmorgen op de fiets. Niks mis mee, maar dan moet je wel vooruit kunnen komen. Het was op sommige stukken hopeloos en zijn we dus maar gewoon gaan lopen. Ik dacht: prima, terug tenminste niet zoveel wind tegen.
Maar ik had het mis. Ergens tussen 09:32 en 09:35 was de wind ineens gedraaid en had ik alsnog wind tegen. Niks aan te doen helaas.
En de rest van de dag: eindeloos tikken. Verslagen tikken, opdrachten tikken, mails tikken.
En ik heb er geen zin in! De opdrachten en mails kunnen ook nog wel even wachten. Maar 1 verslag moet uiterlijk morgen ingeleverd zijn (lang leve de chaos hier, bijna vergeten ook nog)
Ik zal er aan moeten beginnen, maar ik heb er echt geen zin in. Gelukkig is het eerste stuk een half uurtje werk. Alleen het 2e deel is nieuw en ik heb geen idee hoe lang ik daar over ga doen. Ik zou vandaag namelijk ook graag nog even wat zooi willen ruimen. Ik kan alle toetsen van mijn keyboard inmiddels wel dromen van al dat getyp.

Ook nog even wat leuks: ik kocht gisteren bij de kringloop een heel schattig theepotje, voor m'n nieuwe weblog (die nog altijd wat leeg-ig is). Ik ben nu voorzien van 3 theepotten. En ik zoek naar meer. Mijn blog is een mooi excuus om schattige/leuke/bijzondere theepotjes te verzamelen (om ze uiteindelijk niet allemaal zelf te houden overigens) En daarbij is marktplaats/kringloop/tweedehands/snuffelmarkt mijn beste vriendje. Ik vind het heerlijk om te rommelen en komend jaar met meer doel.

2 opmerkingen:

  1. Heel veel succes vandaag, vaak vliegt de tijd wel voorbij als je eenmaal even bezig bent. En het gevoel dat je goed opgeschoten bent of dat het af is, is toch echt onbetaalbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zet 'm op vandaag!
    (overigens heel herkenbaar hoor, je bent niet de enige die al dat getyp zat is)

    BeantwoordenVerwijderen