dinsdag 15 november 2011

Klikprogramma's

Met mijn 2 klikprogrammaatjes moet ik helaas alsnog elke dag 2 mailtjes klikken, anders voldoe ik niet aan de voorwaarden voor uitbetaling. Wat bij 1 van de 2 betekend dat tegen de tijd dat ik betaald ga krijgen, ik inmiddels alweer op uitbetaling sta. Want dat duurt nog tot eind januari.
EN ja ik blijf het stug proberen. Na totaal geen reacties op mijn vraag ticket, heb ik gewoon alles netjes opnieuw (maar hetzelfde) ingevuld bij mijn profiel en nog een keer aangevraagd. Hiermee voldoe ik steeds netjes aan mijn verplichtingen en blijven zij in gebreken. Dan valt er achteraf mij niks te verwijten. Maar ook: mocht het bedrijf failliet gaan (wat niet te hopen is) is elke gebruiker die een uitbetaling aangevraagd heeft en niet gekregen heeft, een schuldeiser.

Ik zag ook dat er mensen zijn die dus ruim 100 programma's klikken. Dat gaat me echt te ver. Ik wil er niet meer dan 10 en heb er op dit moment 8. Waarvan helaas dus 2 van P4M en die betalen dus niet zo goed uit. De rest betaald allemaal prima. Dit jaar hebben er 5 al uitbetaald en alleen de euroclix nog niet. Die laat ik dan ook doorlopen. Ik kan een uitbetaling aanvragen, maar het is zinniger om die te laten lopen, omdat de bedragen daar oplopen. Dit jaar kreeg ik al €59 uitbetaald. Als de 2 anderen prima betaald hadden, had dat nu nog eens €21,50 meer geweest. Helaas is dat niet het geval en zal ik het er maar mee moeten doen. Dit jaar kom ik lager uit dan vorig jaar. Ik heb dan ook stevig opgeruimd in mijn programma's eind vorig jaar en er nog maar 6 overgehouden in januari. Helaas koos ik 2 verkeerde sites erbij, blijkt nu. Waar ik best van baal, omdat ik bij 1 van de 2 inmiddels redelijk wat referals verzameld heb.

Maar vandaag wel werk gekregen (!) Vanaf 29 november mag ik 2 of 3 dagen per week post gaan bezorgen. Lekker is het niet waarschijnlijk, met het koude weer. Maar wel extra inkomen dat echt van mij is! En daarbij kreeg ik al de verzekering dat ik in december meer dan 10 uur per week kan werken, omdat er dan extra sorteerders nodig zijn en dat het druk is. Maar met 10 uur per week komt het neer om ongeveer €320 per maand. Daar waar ik €250 nodig had om het wegvallen van gedeeltelijke studiefinanciering op te vangen. Voorlopig is het voor 3 maanden. Het geeft mij in ieder geval weer inkomen voor 3 maanden en weer 3 maanden om iets anders te vinden als het nodig is. Tot eind februari ben ik in ieder geval bezig.

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je nieuwe werk, wat fijn dat je het tekort aan stufi zo aan kunt vullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Brrr, kou nu postbezorgen, maar je weet waar je het voor doet. Dapper hoor!

    BeantwoordenVerwijderen