zaterdag 5 november 2011

Klussen en kasboek

Dit weekend staat er op de planning: de vloer verder leggen, hopelijk zelfs afmaken, de deuren van de kast in elkaar zetten en in de kast hangen en 2 dozen verhuizen. Dat vond ik best haalbaar dit weekend.
Zelfs als het dus nu al half 11 is en ik nog in m'n pyjama achter m'n laptop zit. Ik maakte het gisteren eigenlijk weer te laat. Ik was in discussie over een aantal nieuwe kansen die er zijn gebleken. Wat natuurlijk veel te lang duurde en dat ik dus pas na 12en in m'n bed lag en dus niet gelijk kon slapen (het was rond 1en weer). En met een chronisch tekort aan slaap is dat geen handig iets om te doen. Vandaag beter denk ik dan.
En m'n kasboek gaat morgen in. Er zit maar €37,50 in m'n portemonnee nu. Ook m'n pinpas is er uit. Die moet ik gewoon voorlopig niet gebruiken. Vorig jaar kon ik het een heel jaar lang, dus nu 2 maanden moet het lukken. Er bleek overigens €330 in m'n portemonnee te zitten, maar die €30 zijn prima reserve mocht het echt niet lukken.
Op mijn lijstje voor de komende periode staan nog een aantal gevoerde broeken voor Kleine Vent en een paar sneeuwlaarzen voor zowel hem als voor mij. De broeken komen uit het marktplaatspotje, want die komen via internet. Dat potje is speciaal voor dat soort aankopen. Maar de sneeuwlaarzen moeten uit mijn budget. Tenminste, dat ga ik proberen. Dus ga ik rondkijken bij de anwb of ze niet hele leuke hebben voor mij (waar ik nog voor €70 aan bonnen voor heb liggen) en voor Kleine Vent wordt het denk ik een tripje naar de scapino ofzo. Komende week ga ik bekijken wat daar de schade zou zijn.
Komende week heb ik geen uitgaven in het vooruitzicht. Ik moet geen boodschappen doen, omdat ik niet meer tussen 2 huizen schipper en dus nog heel braaf bij moeders thuis eet. Ik moet verder niks hebben en enkel een kadootje zou er nog kunnen zijn. Verder niks. Dus de eerste week moet het lukken met €37,50 die ik heb. 

2 opmerkingen: