dinsdag 29 november 2011

M'n theepotje

Jeeh! Vandaag begon de dag goed. Een mailtje van de verkoper die akkoord ging met mijn bod. Jeeh!! Dus gelijk alle informatie over en weer gestuurd. Denk ik: gelijk betalen!
Netjes bij ING even alles digitaal gedaan. Alleen loopttie vast bij het stukje waar ik daadwerkelijk betaal. Nouja, later vandaag nog een proberen. Zal wel ergens onderhoud zijn.

Voor de rest van de dag voorspel ik minder goeds. Ik dacht gisteren eens na. Ik had gisteren een eerste gesprek over het werk. En volgens mij was de meneer die alles daar regelt, qua roosters en dergelijke totaal niet op de hoogte dat ik eigenlijk ben aangenomen als postsorteerder en niet perse als postbezorger (daar waar bezorgers niet mogen sorteren en sorteerders wel bezorgen, snapte ik het ook niet meer) Ik had heel duidelijk aangegeven dat de woensdagmiddagen geen optie waren. Ik had deze week er een beetje rekening mee gehouden dat die wel zou komen. Maar helaas, wegens verzette afspraak van de oppasOMA, kan het dus deze week ook niet. En eigenlijk wil ik perse niet op woensdagmiddag werken. Ik had het heel duidelijk gezegd en het werd me verzekerd dat als sorteerder de woensdagochtend wel kan, maar dat ik dan de middagen niet zou hoeven te werken. En gelijk vanaf dag 1 word me eigenlijk aangezegd dat ik de woensdagmiddagen moet werken.
Ik heb er niet zoveel zin in vandaag. Niet zozeer het werken, maar dat ik gelijk maar weer mag zeggen: he luister eens! Er is niet naar me geluisterd en ik denk niet dat u dat weet. Ik werk geen woensdagmiddagen en dat had ik gezegd. Nu had ik gisteren al aangegeven dat de woensdagmiddagen heel sporadisch wel konden. Maar dat is natuurlijk DOM!!!
Heel sporadisch is natuurlijk: het kan dus wel....
Maar nu moet ik dus gaan melden dat ik het niet wil en dus ook niet doe. En dat dat gelijk voor morgen ook geldt. En dat voor iemand die het moeilijk vind niet inschikkelijk te zijn. Ik moet echt leren met niet meer zo aan anderen aan te passen. Dit lijkt me een heftig, maar goed begin.....

(overigens zou ik rond 9 uur gebeld worden met informatie over hoe laat ik er vandaag moet zijn en met wie ik meeloop. Inmiddels bijna half 10 en nog niks gehoord)


edit:
Inmiddels gebeld (om kwart voor 10..) met dat ik er om 12 uur moet zijn en met wie ik meeloop. Maar dat het ook zou kunnen dat ik deze week nog met iemand anders meeloop omdat ook nog een andere wijk kan worden. Het is nogal rommelig daar.

3 opmerkingen:

  1. Bij mij doet ing het ook niet... gisteravond kon ik helemaal niet inloggen. Wel vervelend vind ik!

    klinkt niet echt professioneel hoe ze daar omgaan met dat post sorteren... zeker niet dat ze je niet terugbellen enzo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel sterkte vandaag en succes met de boodschap overbrengen! Ik heb er zelf ook moeite mee, maar het is wel zo; je geeft een vinger en ze nemen een hand. En jij zit vervolgens met de gebakken peren. Dan is het niet leuk om nu direct binnen te komen met allerlei eisen, maar je kunt best aangeven dat je je probleem vooraf hebt aangegeven, dat toegezegd is dat daar omheen gewerkt kon worden en dat jullie op basis daarvan verder zijn gegaan. De manier waarop je het brengt kan vaak al helpen, maar dat zit bij jou vast wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, met jouw verhaal zie ik dus best wel op tegen die weken dat ik er ga werken... ben benieuwd hoe het met mij gaat. Spannend...

    BeantwoordenVerwijderen