maandag 14 november 2011

Pas op met klikwebsites

Van al m'n klikprogrammaatjes die ik heb, zijn er een berg die prima hun werk doen zoals het hoort.
Maar nu heb ik er dus 2 die niet doen wat zoals het hoort. Ik ben bij eentje al sinds afgelopen zomer bezig met het krijgen van een uitbetaling. Elke keer wordt mijn aanvraag na ong 40 werkdagen (wat al lang is) afgekeurd, omdat mijn profiel niet goed zou zijn. Alles is netjes ingevuld en alles klopt, dus dat kan niet.
Nu blijkt het moederbedrijf van beide websites P4M te zijn. Die er echt een rotzooi van maken met de betalingen, lees ik overal op internet. Mensen die gerust een half jaar moeten klieren met profielen of wachten op hun uitbetaling. Ik klik enkel het verplichte om m'n uitbetaling te kunnen ontvangen, volgens hun regels. Waarschijnlijk moet ik er lang op wachten, maar het moet dan maar. Na uitbetaling zal ik deze sites ook zeker niet meer aandoen. Ik ga me dan afmelden. Ik zou ook iedereen aanraden die zoekt naar nieuwe klikwebsites, het even na te kijken of het een website van P4M is. Het lijkt er steeds meer op dat ze steeds moeilijker aan hun verplichtingen kunnen voldoen en ik ben benieuwd hoe ze dat vol gaan houden. Mijn advies is dan ook: geen lid worden van een website onder het beheer van P4M (gaat over ruim 100 websites)

Maar verder gaat het prima. Budgettair gezien vandaag geen uitgaves. Enkel bezig met het werken aan school, m'n project en wat doen in het huishouden. Geen uitgaves dus. Hopelijk enkel inkomsten. Maar dat moet ik nog even goed bekijken. Ben er weer lekker druk mee en vermaak me prima.
Het budget voor deze week is €32,50 (min €5 voor ouderbijdrage Kleine Vent die ik vergeten was)

6 opmerkingen:

  1. Hoi! Bij mij ook al... altijdmails is bij mij de boosdoener:( Zo is de lol er wel gauw af he?! Ik krijg de melding dat postcode niet overeenkomt met land... En het is gewoon mijn eigen postcode! ik denk dat hij nu een keer of 5 geannuleerd is. Blijf jij wel door gaan voor een uitbetaling? Misschien komt die wel nooit.. ik vind het echt niet leuk meer! Weet jij wel voorbeelden dat er wel uitbetaald is?? Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedoel je dan klikwebsites waarbij je op mailtjes moet klikken? Ik doe alleen nog mee aan Moneymiljonair, dat gaat ook langzaam, maar ze betalen in ieder geval vlot uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe hier alleen aan money miljonair, euroclix en nucash - die betalen snel uit. =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ anoniem: ze betalen nog wel uit, maar belachelijk langzaam en zoeken ook echt alle excuses om bij veel klikkers niet te hoeven betalen. Er zijn een aantal mensen bezig om alle klachten te verzamelen en die direct, in person, af te leveren bij het hoofdkantoor van P4M.


    Verder zeg ik over de rest niks slechts hoor. Ik klik ook momeymiljonair en euroclix. Die betalen prima. En zo zijn er nog veel meer die prima uitbetalen.
    Alleen P4M lijkt er moeite mee te hebben. En ze hebben nogal wat sites.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan ik ook ergens een klacht indienen denk je? Ik heb al wel 4 reacties in een ticket gezet maar tot nu toe van hun kant geen reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oef,
    Ik deed ook mee met google ads en ik verdiende leuk. Toen ontving ik een mail met de mededeling, dat ik mensen uitnodigde om op reclames te klikken, zoals Euroclix enz.
    Ik had een weekend om het te veranderen. Ik weet niet meer of ik op tijd was, maar in ieder geval was dat het einde van Google Ads.
    Pas dus op met het verwijzen hierna,

    BeantwoordenVerwijderen