woensdag 28 december 2011

2012

Omdat 2012 zo lekker makkelijk met een hele week begint, ga ik gelijk werken met een weekmenu. Hoewel ik niet alles in mijn koelkast gestopt krijg, kan ik natuurlijk wel plannen.
Daardoor kan ik makkelijker budgetteren. Vanaf 5 januari hebben we ook 4 weken een groentetas van een lokale zorgboerderij. Ik wil het graag uitproberen. Is het na 4 weken niks, ga ik voortaan zelf naar de boerderijwinkel. Net zo groen en alleen iets minder makkelijk.
Als het goed bevalt, zal ik er alsnog wel eens komen. Ze hebben er ook bio eieren en aardappelen. Allemaal bio en uit de buurt. En dat idee bevalt me prima. Duur is het ook niet, dus voor het budget is het nog goed ook. Ik wil meer groen. Beginnend met kleine dingen (ik doe graag aan tweedehands, dus dat helpt al) En ik wil meer gezond. Doel voor 2012 is ook nog wel meer sporten en beter eten. Wat zeker makkelijker gemaakt word door het feit dat ik het niet alleen hoef te doen. Grote Vent besloot in september 2012 een aantal keer de Mont Ventoux op te gaan fietsen voor het goede doel. Dus wel een goede reden om er hard voor te trainen. Want ik weet dat als hij eenmaal begint, dat er bijna geen rem op zit. Met alles is dat zo. Dus dat moet prima allemaal lukken.

Maar voor de komende dagen ga ik nog wel allemaal lekker en ongezond eten. Omdat het toch niet zoveel nut heeft om nu allemaal heel gezond te eten, met al die bezoekjes en vaak bijbehorend lekkers.
2012 staat in het teken van groener, gezonder, minder rommel, meer studeren en meer zelf doen.

2 opmerkingen:

  1. Veel succes met je doelen voor 2012. Bewegen en gezond eten is altijd een mooi streven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga vandaag m'n 2e groentepakket ophalen. Ben benieuwd wat er nu weer inzit. Het maakt de wekelijkse boodschapperij wel extra spannend ;-)
    Groener, gezonder, minder rommel, meer studeren, meer zelf doen. Klinkt goed! Succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen