zaterdag 3 december 2011

dank u sinterklaasje

Vanmiddag stond de sint hier op de stoep. Niet letterlijk gelukkig, maar wel 4 zakken cadeautjes en nog wat losse 'niet in de zak doen, want breekbaar'cadeaus.
Ik was dit jaar vooral blij om te zien dat Kleine Vent vooral cadeaus kreeg die op lange termijn ook leuk zijn. Vooral het spel Zeeslag was voor hem een grote hit.
Zelf kreeg ik een waanzinnige messenset, in een al even mooi koffertje. Ook de ovenwanten was iets wat ik heel fijn vond.

Eigenlijk was het vandaag heel gezellig. Enorm gelachen en een berg leuke en nuttige cadeaus gekregen.
Morgen weer een dag. Maar gewoon weer aan het klussen. Er moet tenslotte een tafel in elkaar. De stoelen moeten ook verhuisd. Ik wil perse voor kerst klaar zijn met allerlei groot verhuis gedoe. Ik wil het nieuwe jaar goed beginnen.Gewoon in m'n eigen huis.

1 opmerking:

  1. Leuk zeg! En veel succes met de laatste verhuis- en klusdingen, dat komt vast helemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen