dinsdag 13 december 2011

Het gaat goed hier

En toen was ik er weer. Paar dagen lekker niet bloggen.
Maar nu ben ik er weer. Helemaal gezellig en blij.
Namelijk:
- ik heb op 2 van de 3 plekken inmiddels gordijnen! Scheelt bergen stookkosten.
- ik heb gistermiddag een gesprek gehad bij een nieuw bedrijf in de buurt. Dus misschien weer werk. Morgen weet ik al meer.
- ik maakte voor het eerst red velvet cakejes, zonder een pakje. En het lukte ook nog (ik wil echt meer zelf maken en meer zelf doen)
- de rust die ik graag wilde, is er ook echt in het nieuwe huis. Er moet nog een berg verhuisd worden, maar nu een paar dagen er slapen/wonen is echt stukken rustiger.
- Ik heb zo'n berg thee, maar ik miste een berg leuke kopjes erbij. Nu heb ik een zwak voor leuk servies en voor €3,50 kost ik 5 nieuwe leuke kopjes, bijpassend bij mijn blogje.

En eigenlijk: ik voel me eigenlijk gewoon best lekker.
Het gaat best goed, ik voel me lekker en het is minder hectisch.
Nu nog de rest van het huis opruimen en wat meubels verhuizen. Dan ben ik zover klaar dat er echt gewoond kan worden. Tussendoor nog even nieuwe schoenen halen, want ik krijg last van m'n voet, enkel en scheenbeen. (hoewel ik eigenlijk zoek naar goede inlegzooltjes, omdat de rest van m'n schoen nog prima is)

Mijn budget is nog steeds prima in orde. Zo prima zelfs, dat ik voor volgende week nog netjes €37,50 heb en de week erna maar €50 ingepland heb, vanwege kerst. De rest heb ik op mijn rekening gezet vanmorgen. Er was nog €100 over. Ik kocht namelijk ook van dat 'over' een aantal steuntjes voor de gordijnen (die zijn best duur die dingen) Maar toch: weer €100 extra op mijn spaarrekening.

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat het zo goed gaat met het verhuizen en dat je nu al weer wat meer rust hebt gekregen. Hopen dat je dat werk krijgt! Ook mooi dat er weer wat extra's op je spaarrekening staat, dat is altijd meegenomen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed hoor. Ik ben tegenwoordig ook een poging aan het doen de uitgaven te beperken (omdat zelfgekozen maar toch best wel pittig, de inkomsten fors achteruit zijn gegaan...) maar het valt niet mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zelf ook bekers van dat merk (KK). Ben er zeer tevreden mee. Inderdaad duur, maar ze gaan werkelijk je leven lang mee. En desnoods koop je eens een nieuwe deksel.
    Ik heb hiervoor bekers gehad van T-upper-ware, ook allerminst goedkoop, en die lekten ALTIJD, enerzijds omdat de kinderen de deksel er niet goed op deden (ze waren dus klaarblijkelijk niet foolproof), maar ik had er zelf ook problemen mee, en heb ook een paar keer gehad dat er een scheurtje in kwam.
    Daarna van M-epal, die waren beter, en veel goedkoper. Maar ook die gingen na een jaar of twee lekken.
    En deze gaan dus al jaren mee. Goeie investering :-)
    Iets anders: waar vond je die zooltjes dan?

    BeantwoordenVerwijderen