woensdag 21 december 2011

Kerstsfeer

Gisteren besloot ik dat ik toch maar weer eens wat moest inpakken.
Inmiddels had ik 6 lege dozen, maar geen opberg ruimte meer in het nieuwe huis (lang leve inbouwkasten!) Dus pakte ik weer 2 dozen in, deed bijna net zoveel spul weg en haalde weer een stuk van mijn kast uit elkaar (ik heb zo'n ikea stellingkast, best ideaal qua vervoer nu)
'Smiddags deed ik eens een beetje inkopen voor de kerst. Wat boodschappen en wat versiering.
Want ik had wel leuke versiering, maar alles in rood/zwart. En het rood staat niet zo goed bij superzacht lila muren. Ookal is mijn bank dus net zo rood. Ik kocht een paar schattige slingertjes in de uitverkoop en pakte er een beetje wit lint bij. Van mijn moeder kreeg ik een doos met zilveren kerstballen (zij wilde wel graag rood dit jaar en gebruikt mijn kerstspullen) En een beetje creatief gisteravond, hing ik ze aan het piepschuim randje bij het plafond (wat ik meestal eigenlijk niks vind, maar nu is het handig) Nu is mijn muur niet meer zo kaal en ziet het er een beetje kerstiger uit. Ik ben nog niet klaar, maar mijn witte lint is op. Ik kreeg afgelopen week al een mooi kerststukje van m'n vader en afgelopen maandag kwam Kleine Vent met een mooi stukje thuis, dat hij samen met oma gemaakt had. Een mooi tafelkleedje op tafel en het ziet er allemaal meer gezellig uit.

Maar hoewel ik vandaag eigenlijk nog verder wilde opruimen en inpakken, ga ik toch eerst om zooltjes voor in mijn schoenen. Ik loop nu een paar dagen op m'n gympen, waardoor m'n voet minder pijnlijk is, maar ik nu dus wel enorm last van m'n benen heb. Echt iets aan doen dus. (met een halve fysio in huis, kreeg ik gelijk op m'n donder)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten