dinsdag 6 december 2011

Knopje gevonden

Het gaat goed. Op 1 of andere manier is er een knopje om in mijn hoofd.
Het is nog geen kwart over 9 en ik heb al een aantal dingen gedaan die ik vandaag wilde doen.
Ik maakte een lijstje met dingen die deze week gedaan moeten worden:
- 4 steuntjes haken voor de gordijnen ( die in het plafond moeten en niet in de muur, dat gaat niet helaas...)
- Kleine Vent zijn bed uit elkaar
- 5 dozen verhuizen
- 3 uitpakken
- kleren inpakken en meenemen (wegens gebrek aan dozen niet in dozen)
- oud papier wegbrengen
- bank verhuizen
- gordijnen ophangen

Gisteren deed ik niks, alleen langs de kringlopen om te kijken of ik nog een leuke bank kon vinden.
Vandaag deed ik al een stuk van het oud papier en verhuisde ik een shopper vol spullen alvast de goede kant op. Netjes gelijk alles opgeruimd, want die tas heb ik vandaag vaker nodig.
Als ik straks ook even een aantal kapstokjes meeneem, dan heb ik 2 grote tassen om dingen heen en weer te slepen. Vandaag nog 2 dozen verhuizen en 1 uitpakken, dan kom ik gelijk een stuk verder de goede kant op. Morgen weer 1 of 2 dozen inpakken en verhuizen (ligt eraan hoeveel lege dozen ik heb straks) en netjes weer een doos uitpakken. Weer een volle tas oud papier weg en dan ben ik al een heel eind met wat ik wil doen. De gordijnen ophangen en de bank verhuizen kan ik niet alleen. Dat moet dit weekend. Maar dan heb je ook wat gelukkig. Het bed moet even wachten tot vrijdag denk ik, omdat ik anders 2 weken lang een kind in m'n bed heb. Wat toch best vermoeiend is.

Verder vandaag nog even boodschappen doen, anders hebben we vanavond geen eten. Lijkt me wel zo handig. Ik moet ook nog even mijn lijst met thee bijwerken. De teller staat rond de 170 inmiddels. Ik ga ze vanavond ook goed op het blog zetten (niet met eindeloze stukken ertussen, zoals het nu geknipt en geplakt is) Ook de banner moet ik nog afmaken. Er zijn inmiddels 2 theepotjes klaar en er komt nog een 3e en 4e bij. Ik heb er echt allemaal heel erg zin in.

1 opmerking:

  1. Is dat knopje ook hier om te zetten? ;-) Super dat je zo op dreef bent, wat dat betreft is het dan ook helemaal niet erg om eens een dag ook wat minder te doen.

    BeantwoordenVerwijderen