woensdag 7 december 2011

Mijn planning loopt.....

Met het opzeggen van mijn enorm korte loopbaan als postbezorger, ging ineens die knop om.
Ik sleepte gisteren 4 dozen heen en weer. Vol op de heenweg en leeg op de terugweg. Nu staan er hier 5 lege dozen, die weer gevuld kunnen worden.
Alleen vandaag zit het er niet in dat ik ze weer allemaal vol krijg. Ik moet namelijk enorm op zoek naar de oplader van mijn grote camera. Zuslief had namelijk een verzoek gisteren.
Ze bedacht afgelopen weekend een actie voor Serious Request. Ze gaat mensen schminken, waarna ze op de foto mogen. Kosten daarvoor zijn €50 per persoon. Nu heeft ze al een aantal fotografen gestrikt voor het project (waaronder plaatselijk best bekenden), maar ze vroeg of ik ook bij wilde dragen. Ik zou het graag doen, zeker deze editie (speciaal voor de moeders van de wereld). Maar dan moet ik natuurlijk wel mijn oplader vinden. Anders werkt mijn camera niet.
Gelijk even de gelegenheid aangegrepen om straks mijn enige boord in de woonkamerkast gelijk in een doos te gooien, zodat het verhuisd kan worden.

Ondertussen merkte ik ook gelijk al dat er echt een tekort aan kasten in het nieuwe huis is. Het wandmeubel moet nog gebouwd worden, waardoor het lastig is om voor alles straks een plekje te vinden. Niet erg, genoeg spullen kunnen prima nog wachten tot er plek is (ruim ik dus gelijk weer extra op) Morgen gooi ik alle DVD's in de lade die ervoor is. Gelijk weer een doos leeg. Voor alle CD/DVD en videobanden in huis is er in ieder geval meer dan genoeg plek. Maar nu mijn studieboeken een hele plank van de woonkamerkast innemen, viel me het ineens wel echt op. Te weinig plek straks. Uiteindelijk moeten mijn studieboeken op een plank in het wandmeubel komen (of op mijn slaapkamer, dat is nog onduidelijk, maar ik beslis...) De woonkamerkast wil ik eigenlijk gebruiken voor allerlei andere dingen. Voorlopig doet alles het prima waar het staat gelukkig, dus moet ik maar snel aan de slag met het uittekenen van mijn wandmeubel.

En dan nog even een goed bericht: Ik heb 40 volgers. Zomaar ineens. Volgens mijn tellertje komen er elke dag meer dan 100 mensen hier langs om te kijken wat ik tik. Eigenlijk vind het een beetje onwerkelijk. Ik tik niet omdat andere mensen het moeten lezen. Voor mij is het echt een uitlaatklep. Maar ik vind het wel gezellig dat mensen hier gezellig komen lezen wat ik allemaal voor ge ouwehoer tik. Dus alle lieve lezers wil ik graag bedanken (ook de niet lieve trouwens) Ik vind het heel fijn dat er zoveel mensen komen lezen....

8 opmerkingen:

  1. Ik volg je iedere dag hoor, maar ik kan geen volger worden op 1 of andere manier, omdat ik dan een foutmelding krijgt van Blogger. Dus doe ik het maar zo, door af en toe een reaktie te geven. Succes en sterkte met alles. Groetjes, Moepsje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je in mijn leeslijst staan,dus als je iets post dan zie ik dat gelijk :) Leuke blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb je ook in mijn leeslijst staan, dus elke update komt automatisch langs. En misschien is het qua ruimte ook een mooi moment om eerst nog even te kijken of er nog iets weg kan? Dan blijf je tenminste straks niet met allemaal lege kasten zitten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met de verhuizing en ik ga even kijken of ik al een volger van je ben. Ik lees je in de reader.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik volgde je al toen ik nog een ander blog had. Voordat je verhuisd was.

    Ik ga je opnieuw volgen. Ik lees graag je verhalen.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk blog met heel herkenbare situaties, succes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zit bij punt en kan je dus niet automatisch volgen. Wel heb ik je daar handmatig in mijn favorietenlijstje gezet.
    Waarom?
    Omdat je lekker wegleest en no nonsens schrijft.
    Misschien wel juist doordat je voor jezelf schrijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kijk elke dag wel een of twee keer! Ik hou van blogs die veel worden bijgehouden, dus ik kom hier graag je leven lezen:-)
    gr Brenda

    BeantwoordenVerwijderen