zondag 25 december 2011

Oude en nieuwe tradities

Vandaag hebben we een nieuwe traditie gemaakt denk ik. We sloegen het ontbijt over (want: nog lui in bed) en deden een uitgebreide brunch/lunch. En ik hoef tot het avondeten echt niks meer. 2 keer eten vandaag maar. Meer dan genoeg.

Wel alvast wat voorbereidingen voor morgen getroffen. En het doel voor 2012 van meer zelf maken is al in werking gesteld. We maakten al zelf de atjar. En nog lekkerder dan uit de winkel. Ik ben ook begonnen met een lijstje van 52 kleinere doelen. Elke week 1 waarmaken, zorgt voor meer motivatie. En het gaat me gewoon lukken. Allemaal kleine dingen.

Wat verder opruimen en dan is alles wel weer goed voor vandaag. Morgen weer een stuk. Het is nog makkelijk opruimen, want er zijn nog niet heel erg veel spullen. En ik vind het eigenlijk wel prettig. Er moet nog wel opbergruimte komen, want alles staat nu in de 2 kasten gestouwt en het is niet zo handig.

Maar eerst eens lekker rustig van de kerst genieten....

2 opmerkingen:

  1. Vrolijk kerstfeest. Fijn zo samen voor het eerst. Geniet maar lekker van elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker hoor! Wij doen dat al jaren. aangezien mijn man geen ontbijter is, en we met kerst lekker uitslapen en dochter dan wel vast een boterhammetje krijgt, doen we met kerst altijd uitgebreid lekker lunchen. Heerlijk!
    Fijne dag!!
    groetjes Brenda.T

    BeantwoordenVerwijderen