donderdag 1 december 2011

positief blijven

Vandaag ga ik toch eens in gesprek met mijn leidinggevende meneer. Kijken wat er nou geregeld kan worden. Ik ben benieuwd. Deze meneer wil graag meewerken, maar ik weet niet of hij het ook mag. We gaan het zien.

Maar omdat ik geen zin heb om een hele dag vervelend er over te zijn, ook een beetje goed nieuws.
Ik heb het gewenste theeserviesje, het komt vandaag mijn kant op (als het goed is zaterdag aanwezig. Alvast een sint kadootje). Ik knutselde voor Kleine Vent op school een hele leuke en voor mij goedgelukte surprise in elkaar (foto volgt, ik heb ff het snoertje van m'n telefoon misplaatst)
Ik kreeg net een mailtje dat ze bij Moneyou vanaf morgen de rente weer een klein stukje omhoog doen.
Ook met m'n budget gaat het prima deze week. Ik kocht ballonnen en verf, meer niet. Van de €7,50 die ik voor deze week had, heb ik €5 gebruikt. Er staat nog €2,50 op. De €20 voor de sneeuwlaarzen gaat morgen gebruikt worden. Dan heb ik tijd om ze op te halen. Tot op heden maar 1 week over het budget gegaan.
Hopelijk zijn ze bij de kringloop lief geweest en hebben de bank die ik best zou willen niet verkocht. Zo wel, dan is het jammer. Moet ik verder zoeken.

Ik moet vandaag buiten werken en het regent niet. Het waait niet alsof het stormt, dus ik vind het wel prima. Ik moet alleen op mn handen passen.

1 opmerking:

  1. Dat gaat goed met je budget! Valt me niets tegen :-) En is het nog gelukt met de leidinggevende meneer?

    BeantwoordenVerwijderen