donderdag 1 december 2011

verder zonder advertenties

Okay, geen goed einde van een wisselvallige dag. Goed gewerkt vandaag en supersnel klaar.
Maar tot op heden geen reactie over mijn dagen.
Wil ik net inloggen bij mijn adsense account. Blijkt die geblokkeerd te zijn. Duistere reden en het zal allemaal wel. €40 zoek en ik kom er niet meer in. Helaas pindakaas. Heb al gezien dat het bezwaar vrijwel kansloos is, omdat er zelden gereageerd wordt. Op zoek naar wat anders dus.
Een redelijk lange zoektocht denk ik, maar het geeft niet.
Ik vind het wel vreemd dat Google zonder opgaaf van reden een account mag blokkeren. En daarmee ook het verdiende tegoed invorderen. Je doet er weinig tegen denk ik zo.

3 opmerkingen:

  1. je hebt nog wel kans dat je die 40 euro toch gaat ontvangen hoor. Maar ja, dat is Google. Jammer hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat raar zeg! Even voor de zekerheid; je hebt niet zelf geklikt op de advertenties, toch? Of iemand in je huishouden/op jouw IP adres? Want dat zien ze dan als fraude. Je kunt er altijd even een berichtje achteraan sturen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, echt lullig he? mijn website is ook afgewezen, geen enkel idee waarom :(

    BeantwoordenVerwijderen