donderdag 12 januari 2012

Kooplustig...

Vandaag gooide ik eens lekker geld over de balk. Zo voelde het tenminste.
Ik kocht namelijk geen nutteloze dingen en zoveel gaf ik niet uit. Maar voor mijn gevoel was het enorm!
Ik kocht:
- 4 boeken
- een jaarkalender voor de keuken
- 6 bakjes om m'n kruiden beter uit te planten (ze gaan nu een beetje dood, door te hoge potjes)
- 2 shirtjes
- een bakkwastje
- een webcam (werktechnisch nu eenmaal nodig)
- een vacuumzak voor m'n extra kussen (dan pastie bovenop de kast)
- een notitieboekje
- een pen
- zaaibakje met zaadjes voor sla

En ik gaf het gigantische bedrag van €20,65 uit. Voorlopig ben ik wel even af van mijn kooplust en moet ik me richten op m'n studie en op het ontwerpen van m'n wandkast.
Vandaag nog wel even een paar dekbedden verhuizen en een strijkplank regelen ergens. Anders kan ik nog niet strijken. 
Het budget voor deze week was precies toereikend voor alle boodschappen (zelfs met groente die helaas wegmoesten) Alleen de pasta die ineens voor vanavond op het menu stond, gaat er toch weer af. Vriendlief vond dat we gewoon lekker chinees gaan bestellen. Normaal ga ik er dan gewoon tegenin, maar vandaag hebben we even een persoonlijk klein feestje, dus gaan we even vieren.
Er blijft vast wel weer over. Heb ik de komende dagen ook gewoon weer lunch. Dat komt uit het potje van wat er allemaal over was de afgelopen paar weken.
Volgende week is mijn budget €50 voor de boodschappen.

Vandaag blijft m'n studieboek gewoon op tafel. Ik kan me niet concentreren op alle moeilijke termen en overbodige tekst. Vandaag ben ik een beetje hyper....

2 opmerkingen:

  1. Een webcam? Wat voor werk wil je gaan doen? Verdiend vast goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha, ik werk in projectvorm aan webprojecten. Met een aantal collega's. Waarbij er mensen gerust in het buitenland kunnen zijn. Daardoor is de makkelijkste manier van communiceren via de webcam.

    BeantwoordenVerwijderen