donderdag 26 januari 2012

nu even niet...

Het is chaos in mij. Met een goede reden, dat wel. Maar dat maakt het nog niet makkelijker.
Ik heb 'savonds totaal geen zin in koken, want ik ben gewoon helemaal op. Ik doe het wel, maar ik hou het op makkelijke dingen: pasta, rosti, soep, zelfgemaakte pizza. Allemaal lekker makkelijk en best simpel en snel klaar. Nadeel daarvan is wel dat ik alsnog wel boodschappen moest doen deze week. Waardoor ik alsnog voor iets van €30 aan boodschappen gedaan heb. Maakt niet uit, want het paste prima binnen het budget van €42, maar had het eigenlijk liever niet gedaan. Het geld gaan we straks echt goed kunnen gebruiken.

Om wat extra binnen te laten komen heb ik m'n camera nodig en die ik voorlopig helaas nog wel even zoek. Dat maakt het echt niet makkelijker. Maar ik weet dat er voor zeker nog wel €500 aan spullen ligt van mijn kant. De spullen van vriendlief nog niet meegeteld. En met nog 5 rommelmarkten te gaan, komen we wel van een stapel spullen af. Mijn doel is om er zeker €750 mee te verdienen dit jaar. Alleen lukt het nu even niet.

Alles ligt namelijk een beetje stil. M'n huishouden gebeurt minimaal, boodschappen wanneer echt nodig is, leren kost me een berg moeite en extra opruimen, waardoor we plek krijgen in huis voor extra bergruimte, lukt me al helemaal niet. Maar het komt goed. Ik moet hier gewoon even doorheen en proberen zo lief mogelijk voor mezelf te zijn.
Ik maak aan de andere kant een simpel lijstje, terwijl ik rustig op de bank zit, met alle dingen die we de komende maanden moeten gaan doen in huis. Dan krijg ik langzaamaan toch meer overzicht van alle klussen die er nog moeten.

4 opmerkingen:

  1. Veel sterkte! Hier gaat het deze week ook even wat minder, ik krijg met moeite de hoognodige dingen gedaan, zo druk is mijn hoofd steeds. Hopelijk gaat het straks weer beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. er is op het moment ook heel veel gande in je huis en werk, hoofd omhoog. Even pas op de plaats en dan gaat het zeker weer lukken toch? Ik miste je blogjes al een paar dagen. Hopenlijk gaat het weer snel de goede kant met je op. Groetjes, Moepsje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oe jee en als je naar buiten kijkt pept dat nou ook bepaald niet op. Soms heb je inderdaad van die dagen dat je niet vooruit te branden bent, 0 motivatie en wel voelen dat je wat MOET doen...maar hoe?
    Warme groet uit de casa

    BeantwoordenVerwijderen