woensdag 4 januari 2012

Omdat de kerstspullen toch langzaamaan wel weg aan het gaan zijn, moest ik even iets anders verzinnen. Anders is het zo enorm kaal straks. Voor de tafels heb ik een tijdje terug, net na kerst, een tafelloper gescoord. Met leuke vogeltjes, blaadjes en bloemetjes in een groentinten. Voor €2 heb ik voor wel een paar weken genoeg. Ik heb er m'n 2 losse tafeltjes mee bekleed (die anders echt vloeken bij de rest van de kamer) en een stuk over de eettafel, zodat we er makkelijk kunnen eten. En nu ligt er nog genoeg om het nog zeker een keer te doen. Kan ik in de tussentijd even goednadenken over wat ik nu wil. Tijd om misschien een andere salontafel te vinden en in ieder geval een tafelkleed aan te schaffen.
Nu nog iets verzinnen om de muren een beetje op te sieren.

Maar voor vandaag: naar de film. Vandaag staat Arthur Christmas op het programma. Kleine Vent wil graag popcorn vandaag (mocht vorige keer niet van mij). Voor mezelf neem ik gewoon een paar boterhammen mee, omdat de film om 11:25 begint.  En omdat ik gewoon beter voor mezelf wil zorgen, ga ik dus niet aan het ijs/snoep/chips/andere zooi. Het scheelt centen en het is gewoon stukken beter.
Verder is het gelukkig vandaag beter weer dan gisteren. Dan kunnen we op de fiets.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen