woensdag 18 januari 2012

opruimkriebel

Deze week heb ik echt een opruim kriebel in m'n lijf.
Maandag gooide ik een heleboel dingen weg, dingen in een verkoopdoos en een stapel dingen in een groot plastic krat om te verhuizen. Netto was het half verhuizen en half op 1 of andere manier weg. Geen hele slechte score.
Gisteren verhuisde ik het krat en nog wat meer dingen. Niks naar boven, want daar is nog geen plek. Maar ik maakte ook het ontwerp voor de wandkast af, dus hopelijk is er binnen een maand of 2 een hele berg extra ruimte. Vervolgens was ik het beu om elke keer in de slaapkamer over schoenen, tasjes of shirts heen te struikelen (en dus niet eens van mezelf) dus ruimde ik mijn hele kast netjes op, gooide alle losliggende zooi van vriendlief in zijn kast en toen kon ik ineens netjes de vloer weer vegen.
Vandaag staat er het wegbrengen van al het oud papier en het plastic op het programma.
Buiten dat ga ik gewoon 'lekker' verder lezen in m'n studieboek (moet lukken om voor zondag alles gelezen en samengevat te hebben, heb ik namelijk 2 weken om te stampen)

Morgen wil ik een begin maken om ons extra kamertje uit te ruimen. Het is nu echt dumpplek voor dingen die uit de weg moeten. Maar het moet uiteindelijk wel een functionele ruimte worden (en er moet een groot stuk van mijn stellingkast in, voor bergruimte) Hopelijk steek ik iedereen een beetje aan om ook op te ruimen. Kleine Vent moet nog wat dozen uitruimen, die ik prima voor andere dingen kan gebruiken (wel grotendeels voor dingen die weg mogen) Zijn kledingkast moet ook nog opgeruimd worden, zodat zijn kleren er ook echt in kunnen. Ooit komt het wel goed.
Ik maak deze week ook een lijstje met allerlei dingen die nog gedaan moeten worden voor de zomer. Kijken of ik mensen dan een beetje kan aansporen te helpen.

1 opmerking:

  1. Goed zeg, lekker is dat he, als je goed kunt opruimen. Veel succes deze week en ik hoop dat je flink wat hulp kunt krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen