maandag 9 januari 2012

Weekmenu week 2

mijn weekmenu deze week:
Ma: Rode kool stamppotje
Di: Broccoli ovenschotel
Wo: Sperziebonen schotel
Do: Groene kool recept
Vrij: Pizza uit de vriezer voor zoonlief. Voor mezelf nog even uitzoeken

En in het weekend koken de mannen weer, dus hoef ik er niks voor te regelen.
Budget voor deze week is €30. Daar moet ik nog 2 keer vlees (allebei toevallig in de reclame), wat spekjes, wat broodbeleg en champignons van halen. Voor Kleine Vent hoef ik voorlopig niks te halen voor mee naar school. De kaaskoekjes en de citroencake die de mannen deze week gebakken hebben, zijn voorlopig favoriet. En daarna heb ik nog een redelijke voorraad zakjes met koekjes liggen. Ook drinken gaat prima, met z'n nieuwe drinkfles/beker. Hij vind de beker helemaal stoer en drinkt nu ook meer dan voorheen. (hij drinkt vaak te weinig)

Vandaag gooi ik nog een brood in de oven. Kijken of me dat lukt. Ik hoop van wel, want het lijkt me erg lekker. Het gaat een kruidenbrood worden. Met zelfgekweekte kruiden. Dus helemaal gaaf.
Deze week heb ik verder geen extra kosten, buitenom de boodschappen. Dus ik denk dat het prima gaat lukken om deze week niks aan te schaffen. (op een strijkplank en strijkijzer na, maar die krijg ik van m'n oma)
Deze week staat in het teken van heel erg veel studeren. Ik moet echt keihard werken aan school.

1 opmerking:

  1. Lekker menu! Hier hebben we vandaag stamppotrestjes op, morgen eten we macaroni en waarschijnlijk is er ook nog wel wat over voor overmorgen. Dan denk ik dat ik donderdag voor boerenkool ga, een extra grote pan, zodat we daar ook weer twee dagen van kunnen eten. Voor vrijdag + weekend moet ik nog even nadenken....

    BeantwoordenVerwijderen