maandag 2 januari 2012

weekmenu

Na even puzzelen heb ik toch een extra tabblad geplaatst en staat er nu een lijst van 52 doelen vast op m'n blog.

En voor het weekmenu deze week:
Maandag: Bloemkool, verse worst en aardappelen
dinsdag: bietjes, rollade en aardappelen
woensdag: Bobotie
donderdag: Lasagne
vrijdag: (afhankelijk van wat er in m'n groentetas zit)
zaterdag: Bloemkool uit de oven, aangevuld met boontjes
zondag: (afhankelijk van wat er in m'n groentetas zit)

Als ik even rekende, kom ik deze week prima binnen budget uit. Het is nog even puzzelen allemaal, maar het gaat me lukken.
Deze week moet er ook toiletpapier, bloem en azijn gekocht worden. Deze zijn op en bijna op. Ik ga het gewoon allemaal inpassen in de €33 die ik nog heb. Omdat ik wil dat het kan.
Vandaag de eerste serie boodschappen, morgen/woensdag de rest.

5 opmerkingen:

  1. Ik heb je doelen even bekeken, zien er heel leuk uit1 Ik heb ze ook op mijn pagina geplaatst, wie weet levert dat je ook nog extra verkeer op :-)

    http://lekkerlevenmetminder.blogspot.com/p/52-doelen-voor-2012.html

    Succes met je boodschappen, ik hoop dat je mooi binnen je budget kunt blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke doelen :) Gaat je vast lukken om ze te halen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uhm, kan je mij vertellen hoe je dat hebt gedaan met dat tabblad, het lukt mij niet....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke doelen!
    Wanneer gaat je thee project van start?

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen