donderdag 23 februari 2012

Inspiratie

Vandaag draai ik alles eens een beetje om. Nu ga ik vanmorgen met Kleine Vent richting de kapper (en misschien zelf ook wel, ik weet het niet) en hebben we vanmiddag lekker rustig echt 'vrij'.
Ik merk dat ik 'smiddags nog altijd wel sneller moe ben. Ook al kom ik deze week niet voor 9en m'n bed uit (heerlijke luxe) Slapen blijft echt een ding, wat echt extra nodig blijkt.
Gelukkig stort ik niet om rond 1 uur al in, maar pas rond half 4. Het gaat al beter dus. Maar ik moet echt even alles aan gaan passen, nu het kan deze week.

Verder huppel ik weer regelmatig over Etsy, voor een berg inspiratie. Ik heb echt weer kriebels om dingen te maken en ik krijg altijd zoveel gezellige idee├źn als ik over Etsy wandel. Er moet gewoon weer meer gemaakt en gedaan worden (behalve dan dat er 2 paar gordijnen gemaakt moeten worden)
Van gehaakte bomen tot knuffelwolken en van houten olifanten tot stiekeme kameleons. Ik vind het allemaal even geweldig bedacht en gemaakt. Ik ga weer dingen maken en weer bezig met Het Schaap. Zonder enige vorm van promotie of enige vorm van vernieuwing heb ik alsnog elke dag zo'n 20 tot 30 bezoekers. Dat moet maar weer beter worden. Dus zal ik er wel weer mee aan de bak moeten. Maar ik heb er zin in. Ik heb echt nog een hele stapel items die op de website kunnen (al moet ik dus wel eerst of een oplader of een camera vinden) en een aantal dingen die er weer af moeten, omdat ze verkocht zijn. Daarbij moet ik ook echt meer aan promotie buiten het net gaan doen, vind ik zelf. Mensen moeten het in het echt kunnen zien. En ik weet dat dat op allerlei manieren kan, maar ik moet nog even goed uitzoeken hoe ik het ga doen. Misschien huur ik wel een dagje een kraampje tegenover onze kleine AH (midden in het centrum en echt een doorloop plekje) Maar ik moet het nog uitvinden, wat voor mij gaat werken. Maar ik ga weer actief zijn ermee. Het moet nu echt eens fatsoenlijk gedaan worden.

1 opmerking:

  1. Succes! Het zou mooi zijn als je van die kijkers ook kopers kunt gaan maken!

    BeantwoordenVerwijderen