donderdag 8 maart 2012

Kringlopen!!!

Vandaag heb ik de hele dag een auto tot m'n beschikking. En wat ga je dan doen? Een rondje kringlopen!
Omdat er in de buurt best leuke zitten, maar in een stad verderop nog veel leukere. En dankzij een fantastische lage bloeddruk red ik het niet om daarheen te fietsen.
Maar ik ga een beetje op jacht naar leuke platen, cd-rekken, mooie kratten/bakken en misschien wel wat spullen voor ons beebje (ook al is de kamer nog altijd een rotzooi en moet er nog een berg gedaan worden) Hopelijk kan ik leuke dingen vinden op het gebied van mijn (nog te maken) nieuwe wandmeubel. Dan kan ik er eindelijk aan beginnen. Op het moment kan ik namelijk nog niet bij de zaag die ik nodig heb, om de planken die we nog wel hebben, om te toveren in kastjes. Maar dat komt goed.

Bij mijn klikprogramma's komen er deze maand 2 uitbetalingen binnen. En als het zo goed blijft gaan bij moneymiljonair, dan heb ik daar ook weer een uitbetaling van. Dat zou wel betekenen dat ik dit jaar alleen al bijna €70 uitbetaald heb gekregen. Geen gigabedrag, maar ik vind het wel een prachtig iets. Voorgaande 2 jaar had ik dat bedrag pas ergens in oktober of november. Het is nu nog maar maart.
En dat geld gaat in het potje voor sinterklaas. Nu moet ik straks voor 8 mensen leuke dingen kopen. Hoewel er dan wel eentje nog zo mini is, dat het papier vast leuker is. Maar iets nuttigs dan maar.
Maar dat zou betekenen dat als ik het budget van voorgaande jaren aanhou, ik zo'n €120 bij elkaar moet sparen daarvoor. Met zo vroeg in het jaar al bijna €70, ga ik dat heus wel redden met mijn klikprogramma's. En het meest voordelige: ik kijk nu dus al rond voor leuke dingen. Zeker voor Kleine Vent is dat prima te doen. Overal iets kleins in de uitverkoop. Er ligt al een stapel leuke boeken in de kast. Stiekem heb ik er eigenlijk nu al zin in (zoals Kleine Vent nog altijd kerstliedjes zingt, ook al doettie dat het hele jaar door)

6 opmerkingen:

  1. Veel plezier vandaag, ik hoop dat je nog wat leuke schatten kunt vinden! En die €70 van MoneyMiljonair vind ik wel indrukwekkend hoor, ik zou willen dat het hier zo hard ging!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij al een bedrag bij MM! Ik vind het daar zo langzaam gaan. Ik klik wat af, maar het schiet nog niet echt op. Shopse vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weet je dat er in Goes een ruilwinkel is. Je kunt je eigen oude spullen er inleveren tegen punten en voor die punten weer andere dingen aanschaffen. Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helaas is mijn bedrag niet van 1 programma. Het komt van 4 verschillende. Maar het blijft lekker.

    De ruilwinkel in goes staat voor volgende week op de planning. Kleine Vent wil namelijk graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewoon beginnen met lezen! Ik ken dat gevoel.

    Was het kringlopen leuk?

    BeantwoordenVerwijderen