vrijdag 2 maart 2012

overal opruimen!

Omdat ik lekker bezig ben met opruimen, besloot ik vanmorgen dat bij het schaap ook maar eens te doen. En terwijl ik zo bezig ben, denk ik er toch steeds meer over, om gewoon maar over te stappen naar een andere webhost. Ik heb op zich wel tevreden over mijn huidige, maar de kosten zijn vrij hoog. Terwijl het niet nodig is. Daarbij kost het enorm lang om de kleinste dingen te veranderen. Waardoor het niet echt opschiet. En regelmatig wil een aanpassing niet doorgevoerd worden, omdat er iets misgaat.
Punt is: ik moet wel een webshopje in elkaar knutselen dan. Op het moment heb ik de standaard van het webhost in gebruik, wat prima werkt. Dat gaat even tijd kosten. Ik heb tot eind april de tijd om er actief mee bezig te zijn. Ik moet in mei mijn hosting opzeggen namelijk. Deze loopt dan tot begin juni, dus moet ik wel iets vervangends hebben. Ik ga er zeker mee bezig, zo op de achtergrond.

Maar de opruiming bij Het Schaap vind ik nodig. Ik wil graag een beetje nieuw beginnen. Ik heb een heleboel leuke nieuwe idee├źn waar ik ook al een tijdje mee bezig ben. Omdat ik geen stapels items in mijn shopje wil hebben, omdat ik dan zelf even het overzicht verlies, gaan er een boel dingen lekker in de uitverkoop. Ik ga daarnaast ook op zoek naar een andere manier van verkopen. Meer gezien worden is echt een belangrijk punt. Dat gaat me best wel tijd en moeite kosten, maar het is voor iets wat ik graag wil.

Ondertussen probeer ik beetje bij beetje te sparen voor iets wat ik al tijden lang wil, maar nu een goede reden heb om het daadwerkelijk aan te schaffen: een bakfiets.
Maar nieuw vind ik ze zo enorm prijzig dat ik gewoon weer tweedehands aan het zoeken ben.
Ik heb voor een groot iets dit jaar een budget van €1000 in mijn hoofd, waarvan ik eigenlijk zo'n €500 reserveer voor een mooie bakfiets. In theorie heb ik het geld, maar ik spaar liever zoveel mogelijk bij elkaar, zodat mijn overige potjes netjes kunnen blijven staan.
De bakfiets gaat zeker dan ook gebruikt worden voor het vervoer naar mogelijke lokaties voor Het Schaap.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen