maandag 19 maart 2012

Voor de 3e keer vandaag....

De zaadjes voor allerlei sla en kruiden zijn inmiddels weer in mijn bezit (die waren nog een beetje achtergebleven bij mijn ouders) Er staan inmiddels ook al 2 flessen met grond klaar om er iets in te planten. Hoe ik ze precies ga ophangen, moet ik nog even uitdokteren. Maar ook dat komt wel goed. Voorlopig kan ik ze ook prima even op de vensterbank laten staan.

Vandaag lijkt alles wel mee te zitten. Ik heb best veel energie. Die ik gelijk maar gebruikte om een groot stuk van de muur te repareren. Ik ben inmiddels op de helft. Dat gaat nog wel lukken deze week, als het zo blijft. Daarnaast deed ik ook nog even de was, de boodschappen, bracht mijn moeder naar het ziekenhuis en maakte mijn 2e slof. Die overigens wel in 1 keer paste, terwijl de eerste 3 keer aangepast moest worden. Nu moet ik de versiering nog erop maken en zorgen dat ik niet elke keer op m'n gezicht ga als ik ze aan heb.
En dankzij een beetje planning en de enorme zin om wel gewoon alles op te ruimen, heb ik voor €14,50 boodschappen gedaan. En ik ben klaar deze week. Daarbij zitten er nog wat extra koekjes (want ik heb hier en daar gewoon wel echt een tik daarmee op het moment) en een extra pak wc-papier omdat het aanbieding was. Hoef ik dat voorlopig ook niet mee te nemen. Zoals ik het nu gepland heb, hoef ik verder echt niks te hebben. Brood en beleg is er genoeg, avondeten heb ik ook voor elke avond al in huis. Als het goed gaat en ik plande goed, dan heb ik aan het eind van de week een vriezer en een koelkast die veel minder vol zit.

2 opmerkingen:

  1. Dat is altijd fijn om met zo weinig uitgaven alweer klaar te zijn. En lekker om de koel- en vrieskast weer leeg te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, super! Ik moet nog wel een keer deze week. Voor de wekelijkse boodschappen dan. En geef heel wat meer geld uit. ( vier thuiswonende kinderen).

    Succes met die slof verder.

    BeantwoordenVerwijderen