vrijdag 20 april 2012

Ik vind vandaag het Kruidvat even heel lief.
Omdat ik zo'n leuk kaartje heb, krijg ik elke week een aanbieding via de mail. Meestal is het niet iets wat ik gebruik, maar vandaag kreeg ik een hele fijne aanbieding. Een bonnetje voor Pampers newborn met 50% korting. En dus ineens goedkoper dan het eigen merk, wat voor zoonlief ook prima werkte en dus voor onze nieuwe beeb vast ook wel. Maar goedkoper is dus altijd fijn. Maximaal 2 pakken meenemen staat er bij, maar dus 50% is wel erg interessant. Volgende week toch maar even om.
Zeker nu ik eindelijk bijna zover ben om de kast neer te gaan zetten. Die luiers kunnen daar prima in wonen tot de beeb er is.
Het was even iets heel fijns na gisteren. Ik had gisteren echt een slechte dag. Ik schilderde wel de muur (bijna helemaal, er is nog 1 vierkant wit...) maar was smiddags zo ontzettend moe, dat er niks meer uit m'n handen kwam. Bij het halen van Kleine Vent was hij ook niet al te gezellig, met onbekende reden. Dat resulteerde in een vrij grote mond en brutaal gedrag. Net waar ik geen zin in had. Ik ben stomweg naar de auto gelopen en ben ingestapt. Hij volgde vlak daarna zelf ook en ik zette hem thuis af om daarna de auto terug te brengen. Ik had echt geen zin om iets tegen hem te zeggen. Na 4 jaar preken, boos worden, negeren, corrigeren, uitleggen en overleggen was ik het gisteren zo ontzettend beu. Het helpt namelijk allemaal niks. Als meneer moe is, dan helpt er niks. En slapen wil hij ook niet. Dat is het hopeloze vaak. Ik heb zeker tot half 5 niks tegen hem gezegd. En dat heeft volgens mij best wel indruk gemaakt dit keer. Hopelijk een blijvende.

Maar vandaag doe ik dus niks. Ik heb niks gepland en ik ga ook niks plannen. Het komt zoals het komt vandaag. En morgen ook wel. Voor de leuk moeten we morgen weer eens op verjaardag en dus uit eten (alle oudtantes doen dat, allemaal al ruim boven de 80 inmiddels) Ik moet nog een kadootje halen. Ik hou het simpel en doe niks geks. Ze weet zelf ook nooit zo goed wat ze wil hebben. Daar ga ik morgen wel om. Het brood en de melk, die haal ik vanavond, als ik Kleine Vent naar de judo heb gebracht. Dan ben ik toch dichtbij de supermarkt en kan het in 1 moeite door. Het eten bereid ik vanmiddag al even voor. Lekker simpel vandaag.
Maar tot ik Kleine Vent weer moet ophalen, ga ik gewoon genieten van hoe mijn slaplantjes belachelijk hard groeien en van het onder mijn dekbed naar een leuke film kijken.

4 opmerkingen:

  1. Nu snap ik waarom ik steeds tandpastabonnen krijg; ik koop daar altijd de Europrofit-versie en ze hopen natuurlijk dat ik een merk ga kopen! Want ik had vandaag dus geen pampersbon ;-) Soms kun je trouwens wel gewoon meerdere keren gaan, dan heb je 2 pakken per keer.

    En doe verder inderdaad lekker rustig aan, ik kan me voorstellen dat je het soms zo dan echt even helemaal beu bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ook geen pamperbon, maar jongst is bijna 9, haha.Af en toe een grote mond van een kind van 8 is vrij 'normaal'. Om dan totaal niks tegen hem te zeggen tot half 5 vind ik niet echt normaal... Heb er zelf ook 1 van 8 en van 10 en van 13 en van 15 en van 17. Maa4r iemand negeren? Nee, dat ken ik niet. Hoe zou je het vinden als hij dit voorbeeldgedrag van je overneemt..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik krijg iedere dag een aanbieding, meestal doe ik er niets mee maar af en toe is het de moeite waard en je spaart gelijk punten als je wat koopt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is het beste wat je doen kunt om weer op te laten. heb je echt een paar leuke films gekeken? Soms kun je er niet niks meer bij hebben en ik vind het herkenbaar om te lezen.

    Jaaah, het Kruitvat is erg lief voor jou!

    Ps: je bent welkom op mijn andere blog
    http://pingpongmama.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen