dinsdag 8 mei 2012

Aan het werk!

Bij terugbrengen van de auto naar mijn moeder, deed ze een leuke suggestie. Ze had net in de krant gelezen over een middelburgs bedrijfje: Studio Struin.
En dat is ook eigenlijk precies wat het is: een artistiek duo dat kunstwerken en nuttige meubels maakt van dingen die ze vinden. Uit de natuur, van het strand, de havens of ergens anders.
Ik keek net op de website. En het materiaal is niet uitzonderlijk bijzonder, maar de 'kunst' is zeker leuk. Zo zag ik een salontafel van oude treinbielzen, maar op zijn kant gezet is het ineens een stoeltje. Of een klok van een tas.
Uiteindelijk wil ik zelf ook meer en meer die kant op. Maar dan niet meer zo de standaard materialen. Geen autobanden, houten bielzen, grote takken ofzo. Ik wil echt meer het textiel gaan doen. Omdat ik het echt enorm leuk vind om te doen. Met net waar ik zin in heb. En lekker beginnen in eigen huis en eigen kleding, dat is het makkelijkste. Klein beginnen en dan wel zien waar ik uitkom.
Uiteindelijk doe ik het toch voor mezelf.

Vandaag weinig grote actieve plannen. Ik ga even actief bezig met de nieuwe website voor Het Schaap. Die moet er toch echt gaan komen. Tussendoor maak ik, op de bank liggend/zittend, leuke dingen voor op de site. Ik heb al genoeg plannen voor als mijn naaimachine echt verhuisd is. Ondertussen knip ik hier en daar wat patronen voor Het Schaap. Of voor ons eigen beebje, met een optie voor een product in de winkel straks. De ideeën zijn op het moment weer volop aanwezig.
Maar als ik alles nu echt eens goed wil doen, zoals ik het zou willen. Dan moet ik wel echt aan de slag met de website. Per 30 juni gaat de huidige website offline en moet er dus iets nieuws zijn. Ik moet echt weer actief bezig met het promoten en het aan de wereld laten zien dat Het Schaap bestaat.

1 opmerking:

  1. Succes met het werken aan de nieuwe website! Wordt ongetwijfeld mooi!

    BeantwoordenVerwijderen