maandag 14 mei 2012

Elk nadeel heeft een voordeel....

Even een klein berichtje tussendoor:
Ik werd net gebeld door de klantenservice van Bol.com.
De vriezer die ik besteld had, bleek niet meer leverbaar en ik krijg het geld teruggestort, deze week nog. Volgens de mevrouw waren er via de site goede alternatieven te vinden, maar helaas wel iets duurder.
Jammer, maar helaas dacht ik toen. Dus ik maar gelijk weer op zoek naar een alternatief dan.
Kom ik alweer terecht bij Bol.com. Alleen dit keer een zuinigere vriezer, die daarbij ook nog eens ietsje groter is. Maar wel €90 goedkoper dan mijn vorige keuze. Een net nieuw product via de site.
En dankzij de goede service van Bol had ik als excuus voor het niet leverbaar zijn een bon van €10 gekregen. Uiteindelijk ben ik dus €100 goedkoper uit, voor een vriezer die zelfs net ietsje beter is.
Ook was bij de vorige bestelling iets misgegaan en was het niet via Moneymiljonair gelopen. Dus dit keer heel goed opgelet en als het goed is, krijg ik daar ook nog een bedrag terug. Dubbel voordeel!
Aan het eind van de week staat het geld wat ik retour krijg zeker op mijn rekening (het moet volgens hun regels binnen 5 werkdagen na annulering). De €100 die 'over' heb, gaat gelijk verdeeld worden over een paar potjes.
Kleine Vent kan nog prima wat extra gebruiken in zijn spaarpot voor schoolgeld (dan gaat het gewoon helemaal kloppen in augustus) en ik kan best nog wat extra gebruiken in mijn spaarpotje voor ons beebje to be. Ook gaat er een stukje in het potje voor de VvE. En dan is het weer op! Maar met goede doelen. Ik wacht nog geduldig op mijn eindafrekening van het gas/water/licht....

2 opmerkingen:

  1. Wij hebben al een paar keer op deze manier het nieuwe type gekregen en betaalden de prijs van het oude type dat niet meer leverbaar was bij Maxwell. Dat is pas service!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is fijn, hopelijk heb je de vriezer snel binnen!
    Ik heb onze vriezer ook via 'n spaarprogramma besteld, alle euro's zijn meegenomen!

    BeantwoordenVerwijderen