vrijdag 25 mei 2012

En toen paste bijna niks...

Met dat mooie weer zomaar ineens de laatste dagen, kwam ik ook tot de ontdekking dat ik erg weinig kleding heb, die bij het weer passen. Mijn buik is vrij aardig te zien en ik heb op het moment 2 lange broeken die passen. En dat is met dit weer echt niet lekker.
Dus met mijn heerlijke vrije dag in het vooruitzicht, ben ik op zoek gegaan naar iets passends voor het weer. En tot mijn grote verbazing en blijdschap, staat het model jurk waar ik al jaren helemaal blij van word, maar wat me nooit stond, nu ineens wel. Dus kocht ik voor een klein bedrag een leuke jurk en een legging (die onder andere kleding past, die ik wel heb). Dus geen speciale positiekleding deze zomer denk ik. Ik ga zoeken naar lekker lange hippie jurken. Die zijn blijkbaar weer helemaal in de mode en dus overal te vinden. En eindelijk past het bij m'n lijf.
Helaas blijkt dat lijf van mij ook regelmatig gewoon door de hormonen geregeerd te worden. Ik kocht de afgelopen tijd echt bergen zoetigheid. Ik denk dat ik echt het komend half jaar niks meer aan snoepgoed hoef aan te schaffen. En dat ga ik dan ook maar niet doen. Echt goed voor m'n lijf is het dus niet. Nu staan er 2 bakjes lekker kleurig te zijn op mijn schoorsteen en de rest gaat in bakken netjes de berging in.
Straks ga ik nog wat meer geld stukslaan. Er moet nog 1 pak laminaat komen voor de beebiekamer en een pak vloertegels voor de wc. En willen die nu net in de aanbieding zijn bij een bepaalde bouwmarkt! Ideaal moment ook. Ik heb het hele weekend de auto tot mijn beschikking en Kleine Vent is vandaag naar de BSO en morgen en zondag middag lekker bij pappa.
Straks heb ik dus echt een berg geld uitgegeven, maar gelukkig grotendeels aan erg nuttige dingen.
Maandag gewoon weer netjes aan mijn boodschappenbudget houden en verder lekker weinig uitgeven. Komt het helemaal goed!

4 opmerkingen:

  1. Leuke aankopen! Hormonen en zoetigheid... Oh_oh, ik weet er alles van.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker tegelen en laminaat leggen met het warme weer :)
    Klus-ze!

    En argh, maandag kocht ik een kilo van die bremzure vieze snoepjes bij de Lidl. Gelukkig redelijk vanaf kunnen blijven....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn oudste kind is opgebouwd uit chips en de jongste uit chocola ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag, ik kwam toevallig op jouw blog terecht via het blog van een vriendin van mij en zag dat je iets schreef over positiekleren. Ik had het idee om een betaalbare tweedehandspositiekledingwebshop (mooi scrabblewoord)te beginnen. Maar besloot later toch iets anders te gaan doen. Alle kleren (die van mezelf -mijn dochter is nu 10 maanden- en gekregen van andere mensen)die ik heb, heb ik nu op marktplaats staan. Ik heb al het een en ander verkocht maar heb genoeg over. Als je wilt kun je klerenvan me krijgen, kost je dan alleen verzendkosten. (Of je moet naar Drenthe kunnen komen om het op te halen)Ik zou zeggen: kijk eens op marktplaats, zoek op: A11, legging, zwart, grijs, wit, maat L, maat XXL. Je komt dan op een van mijn advertenties. Als je dan klikt op alle advertenties bekijken, dan kun je alles zien wat ik op marktplaats heb gezet en dan mail je me maar als je iets ziet dat je leuk vind. Gratis krijgen van spullen is immers ultiem besparen, toch?

    BeantwoordenVerwijderen