vrijdag 25 mei 2012

Het laminaat wat ik wilde gaan halen, was echt totaal anders dan dat we al hebben staan. En het paste niet bij elkaar, dus combineren lukt ook niet. Ook de tegels die ik graag wilde bekijken, waren niet op voorraad en bekijken zat er dus niet in.
Dat wil overigens niet zeggen dat ik het geld niet uitgegeven heb.
Ik deed mezelf een abonnement op de Flow cadeau. Ik koop nu al bijna 1,5 jaar elke keer een losse, maar door het jaarabonnement bespaar ik weer €10. En hij staat netjes in het schema, dus ga ik volgend jaar weer kijken of het er vanaf kan.
Morgen nog even wat boodschappen doen. Grote Vent wil zondag, bij thuiskomst, toch ook wat eten denk ik. Iets makkelijks. Kleine Vent en ik zijn uitgenodigd om uit eten te gaan, dus wij zijn niet thuis.
En dan ben ik hopelijk voorlopig klaar met die boodschappen. Het lijkt wel een hobby te worden.
Ik ga morgen gewoon weer netjes plannen voor volgende week, dan hoeft er nog maar weinig gehaald te worden. Gewoon weer terug naar de €20 per week...

2 opmerkingen:

  1. Aah, balen is dat als iets in het echt gewoon vreselijk tegenvalt :(

    Hoop dat je snel iets moois vindt voor de babykamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi!
    Kan jij echt met 20€ per week voor drie mensen boodschappen doen? Petje af! Zou mij echt niet lukken. Leuk blog heb je trouwens!
    Groetjes caro

    BeantwoordenVerwijderen