vrijdag 4 mei 2012

Uitrusten vandaag

Nog 3 dagen vakantie. En hoe gezellig en leuk het ook was, ik ben er best klaar mee.
Ik heb echt weer even een dagje tijd voor mezelf nodig (lees: een dag zonder mensen om me heen)
De was moet nog gestreken worden (ik krijg die berg echt niet weg hier, hij blijft groeien), de muur moet nog een stuk verder gemaakt worden en ik wil nog wel 100 dingen doen.
Maar vandaag even niet. Vandaag ga ik blogs lezen, boeken lezen, bankhangen en veel thee drinken. Na 4 nachten slecht slapen en wel actief zijn overdag, ben ik vooral moe.

Maar leuke dagen waren het wel. En productief. Maandag natuurlijk Koninginnedag, woensdag was er een voorronde van het NK knikkeren (waar Kleine Vent een plekje in de grote finale bemachtigde. Verplicht een dagje slagharen dus. Ontzettend erg vind ik dat :p) en gisteren is er een hele berg opgeruimd.
Zeker gisteren was vermoeiend, maar het was het zeker wel waard. De beebjes kamer to be is weer een stuk leger en ik kan dus verder met de muren. Ik kan bij de vloerdelen en als het een beetje lukt allemaal, kan er uiteindelijk dus eindelijk een stukje vloer in. Ook de berging is een stuk opgeruimd. Er moest plek gemaakt worden voor de nieuwe vriezer, die ze maandag over een week komen bezorgen. Dankzij de lieve teruggave van de belastingdienst hoefde ik niet te wachten en was het budget iets hoger. Voor €376 komen ze de (netto) 165L vriezer netjes thuisbrengen van Bol. 1 van de goedkopere, maar dankzij Moneymiljonair besteld dus de goedkoopste. Het leukste is: Nu heb ik het geld en voel ik het niet zo. Maar straks krijg ik dus via Moneymiljonair krijg ik later een deel terug, om uit te laten betalen als ik het wel nodig heb.

Maar vandaag: potten thee en een beetje knutselen denk ik. Mijn hersenen komen eindelijk langzaam een beetje op gang. Creatief doen helpt met het bezighouden van mijn hersenen, zonder dat mijn lijf heel erg hard moet werken.

3 opmerkingen:

  1. Geniet van je dag! Rust lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zo blij als morgen de jongste weer naar school gaat!!!

    BeantwoordenVerwijderen