vrijdag 8 juni 2012

En toen had ik gisteren ineens best wel energie. Best veel zelfs. Ik rolde om 5 uur dus al mijn bed uit. Voor het naar schoolgaan al de eerste cakejes in de oven gemikt. Maar helaas pindakaas: bij thuiskomst waren ze zodanig ingezakt, dat ze echt niet geheel smakelijk er meer uitzagen.
Dus bakte ik nog maar een lading. Ik kan er toch maar 6 tegelijk bakken. Helaas ook compleet mislukt. Dit keer echt door mijn eigen fout. De oven verkeerd ingesteld en dus compleet verbrand.
Omdat ik dat dan zo enorm frustrerend vind, mikte ik nog wat ingrediënten bij  elkaar en bakte nog een minitaartje. Die dus ook al niet wilde rijzen. Ergens toch weer misgegaan. (wat eigenlijk best grappig is, want ik kan het normaal best goed)
Mijn conclusie was vooral: had er gewoon niet aan moeten beginnen. Het was mijn dag niet.
Vandaag nog niet helemaal. Ik wilde graag naar de markt, voor wat fruit. Maar mijn lijf liet me weer even in de steek en dus lig ik nog maar even op de bank. Misschien later vandaag. Straks eerst maar eens de tas van Kleine Vent inpakken, die vanmiddag naar judokamp gaat. Wat voor mij gelijk ook een uitdaging is: ergens heenrijden waar ik onbekend ben, zonder TomTom. Maar het komt wel goed. Gewoon op tijd weg en telefoon opgeladen meenemen. Als ik dan echt verdwaal, kan ik nog altijd even mijn google maps aangooien en mezelf eruit redden. Komt heus wel prima in orde.
Ook zondag weer een zelfde soort uitdaging. Dan mag ik eerst nog even de kinderwagencombi ophalen die ik vond online. Hoef ik maar een half uurtje verder te rijden namelijk. Even alles handig combineren. Scheelt weer tijd. Zijn we weer een stukje verder.

7 opmerkingen:

  1. Dat heb ik inderdaad ook wel eens, dan is het gewoon mijn dag niet en dan krijg ik er niets fatsoenlijks uit. Gelukkig komt er altijd wel weer een nieuwe dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die eerste cakejes kun je messchien in een mooi glas doen en erop vers fruit en custardpudding versiering met slagroom dan zijn ze niet verloren en heb je toch een lekker dessert/toetje lieve groet Jezebelle uit vlaanderen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat anoniem zegt, of als toetje met gele vla, mmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alles goed met jou? Ik mis je blogjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er is toch niets met jou of je beebje. Mis je babbel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is even geleden... alles goed bij jullie?!?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ow,dat ken ik. Als je 's morgens al iets uit je handen laat vallen... Gaat het hem ook niet meer worden die dag ;). Gaar de zwangerschap goed?

    BeantwoordenVerwijderen